Overraskelse vs planlagt

Veldig planlagt ! Vi prøvde i 9 mnd før den satt. Da vi først ble henvist til gyn skjedde det ting og vips vi var gravide. Fant ut av det dagen før mannen skulle på sykehuset å få sjekket seg og svømmerene sine :p han var glad han slapp det :wacky::joyful:

Overraskelse her, hadde ikke tenkt å prøve før april/mai men hadde sluttet på prevensjon så visste jo selvsagt at det kunne skje

Planlagt siden 2014, vært noen utfordringer på veien :) Endeliiiiig <3

Planlagt [emoji175] sluttet på pilla i september. Testa positivt i desember, men mistet i uke 4-5 da kroppen nok ikke takla påkjenningen av en beskjed om alvorlig sykdom i familien. [emoji174] prøvde igjen i februar og vipps var det full klaff igjen [emoji4] krysser fingrene for at det går bra i denne runden

Litt enig med deg.. Skremmer meg litt å lese om alle de hver gang man går inn her.. Men siden bare bf og jeg vet om det i magen enda er det også godt å være her og dele/lese tanker og følelser.

Det som er "synd" med graviditetstester idag er at de oppdager den minste HCG forandring i kroppen. Så det som før i tiden ble sett på som forsinket menstruasjon, blir idag sett på som sa.. Jeg har også hatt SA, i uke 6/7. Ble helt knust, men hadde aldri noe særlig symptomer på graviditet, så det var vel aldri noe mer enn noe som streifet og økte HCG nivået mitt nok til at det slo litt ut på en test og menstruasjonen ble forsinket..

Jeg vet ikke om dette var beroligende eller bare unødvendig skriving av meg :-P De fleste svangerskap går hvertfall bra! Men på en eller annen måte er det lettere å tro på st det skal gå gale. Fra første test og resten av livet bekymrer man seg for ulike ting som omhandler barnet :-) #morsinnstinkt

Veldig planlagt:)

En fin blanding av overraskelse og planlagt. Tok en eggløsningstest samme dagen jeg ble gravid så der var planlagt-delen,men vi orka ikke å gjennomføre. Så vi ga oss lenge før noe spennende skjedde og regna ikke akkurat med at jeg ble gravid av det. Sjøl om vi begge visste om faren. Så vi har ledd godt av den gitt[emoji1] Men det var veldig ønska da det først skjedde[emoji173]

Etter 2 sa hadde vi bestemt oss for å ta en pause noen mnd for å få hodet over vannet. Den ble det ikke noe av! Sikre perioder, liksom! [emoji23][emoji87][emoji85]

Veldig deilig å slippe å stresse med prøvingen, da [emoji4]

Det skulle egentlig være planlagt... min første er prøverør og har alltid fått beskjed om at det er minimalt/mikroskopisk for at jeg skal noen gang klare det på egenhånd, så må ha hjelp.... Skulle inn til Posgrunn 19 april for samtale og sette i gang med prøverør, men... overraskelse!!! var gravid alt gitt. Har ikke anelse om når det kan ha skjedd ca, for mensen er det så som så med. Men jeg må innrømme at jeg ble litt sånn... faen.... det passet litt dårlig nå :p har jo ikke fått fast jobb enda etc... men, det er som det er og mini i magen er selvfølgelig velkommen.

Ikke planlagt.Våre tre jenter er 10,8 og 5 år nå, så vi følte oss egentlig ganske så ferdige.. Men den lille er selvfølgelig hjertelig velkommen.:Heartred

En veldig veldig stor overraskelse.
Vi er begge studenter og tenkte å spare penger ved å kjøpe billige kondomer på nettet.
Det gikk jo ikke helt som håpet da, for å si det sånn.
Men etter at sjokket hadde lagt seg, ble vi jo glade og nå gleder vi oss veldig!

Men nå har vi 200 dårlige kondomer vi ikke vet hva vi skal gjøre med... Kanskje gi dem til noen vi ikke liker? :)

Her kom det også som en veldig stor overraskelse. Fikk beskjed i ung alder at sjangsen for å bli gravid var svært liten, så brukte ikke prevansjon i maaaange år. Så i november i fjor hadde jeg en SA. Da starta jeg rett på pilla. Vi har ikke vært sammen mer enn 11 mnd nå . Men i februar/mars fant vi ut at jeg var gravid.
Vi syns begge det er litt tidlig i forholdet , men begge gleder seg til det lille nurket kommer [emoji7][emoji7] men jeg er nok også livredd for at noe skal gå galt igjen [emoji27][emoji27]

Planlagt her og. Men synes nesten "alle" her har hatt en SA el.?[emoji33] Har ikke vært så redd for SA egentlig, tror ikke forum er bra for meg, blir bekymret av å lese her [emoji28][emoji28]
Samme her! Aldri vært bekymret for SA til jeg joina forumet :P Forrige svangerskap visste jeg vel knapt hva det var :hilarious:

Back
Topp