Overraskelse vs planlagt

Venter du nr fire nå? [emoji4] Hvordan var overgangen fra to til tre?
Dette er min nr fire å mannen sin nr 6. De fire minste er gutter der den eldste er 9 og den yngste 4.
Jeg syntes ikke overgangen to til tre eller tre til fire var noe annerledes enn en til to.
Eneste man burde tenke på er at det er god nok plass i bilen. Det er ganske ubehagelig og sitte klemt mellom to barneseter over lengre tid.
Overgangen er akkurat så vanskelig som man selv gjør det til.

Litt begge deler. Jeg var gravid og mistet 3 ganger i fjor. Selv om ønsket om en ny baby var der, hadde vi lagt det hele på is. Men plutselig satt jeg her med positiv test likevel [emoji4]

Tok ut spiralen i haust får å prøva, blei sjuk å satt heile prøvinga på vent. Var ikkje klar for positiv test heilt enda, men håpa ting ordna seg før den lille er ute :}

Har prøvd på nr 2 et års tid, så det er veldig planlagt :)

Her var det ikke planlagt. Hadde en sa i juni som skapte litt trøbbel. Det ble konkludert med barnløshet fra leger og sykehus. Men pluttselig kunne de fortelle at jeg er gravid Så nå venter vi slutten av oktober/starten av november. Tror mer mot november så jeg henger meg på hos dere^^

Var planlagt, men likevel en stor overraskelse. Vi brukte ikke prevensjon og tenkte det skjer når det skjer, men hadde aldri trodd det skulle skje så fort:happy:

Ikke planlagt. Har 3 fra før, og vi var begge enige om at det er mere en nok. Men vi ønsker jo den lille her også hjertelig velkommen❤

Planlagt her og. Men synes nesten "alle" her har hatt en SA el.?[emoji33] Har ikke vært så redd for SA egentlig, tror ikke forum er bra for meg, blir bekymret av å lese her [emoji28][emoji28]

Leger og jordmord sier at omtrent hver kvinne opplever SA enten de vet det eller ikke. Det er veødig normalt og er nok ikke noe å bekymre seg for selv om det er trist når du først har fått positiv test(vært der selv). Men prøver å tenke at det er naturen som rydder opp i noe som kanskje ikke ville vært levedyktig. Og sitter her gravid nå i uke 9+3 og satser på at spira holder denne gang :)

Delvis planlagt, enig om at vi ville ha en til, tenkte ikke det sku gå på første forsøk også denne gangen , så litt overraskelse den delen. Hadde tenkt 2018, men 2017 er velkommen også

Planlagt [emoji4]

Veldig overraskelse! Har 3 fra før, og var egentlig ferdig.. men gleder oss likevel

Planlagt og forsøkt siden 2014! [emoji173]

Veldig planlagt da samboer plutselig var klar tidlig vinter. Da fikk jeg angst og sa vi måtte vente litt til! Viktig at begge er klar samtidig! Han reiste bort på arbeid i 2 mnd og jeg bestemte meg da for å slutte på prevensjon slik at kroppen fikk normalisere seg! Overraskelsen ble stor når vi i januar når han kom hjem prøvde og det gikk på første forsøk, for godt til og være sant, SA på dagen 6 uker.. Vi bestemte oss da for at skjer det igjen så skjer det, vi skulle ikke stresse... Men nøyaktig 4 uker etter var det positiv test igjen, og er nå etter min beregning 9+3. Så nå får vårt ønskede frø holde seg der i 7 mnd til :Heartred

Hadde planlagt en nr 2 i 2018, men har ikke brukt prevensjon annet enn den usikre metoden hoppe av i svingen :P Hadde aldri gjort det om ønsket om en baby ikke var der. Glemte altså svingen den ene gangen og vipps så var man gravid :D <3

Har vel egentlig vært planlagt, for vi har ikke brukt prevensjon de siste månedene og har veldig lyst på barn, men var likevel et lite sjokk da testen faktisk var positiv [emoji4]

Back
Topp