Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra [emoji4] kjekt å ha en dato å forholde seg til da!Har fått time nå. Er nesten i uke 20 når jeg skal, så har fortsatt en stund igjen.
Nei det er ikke lenge til. Hvor langt er du på vei ved OUL?19.01 ikke lenge igjen!
Nei det er ikke lenge til. Hvor langt er du på vei ved OUL?
Dere som har fått time til oul, har dere fått denne pr post?
Jeg fikk elektronisk på helenorge.noDere som har fått time til oul, har dere fått denne pr post?
Jeg fikk elektronisk på helenorge.no
Jeg fikk en tekstmelding om at det var kommet et brev til meg der, også logget jeg meg inn med bank ID. Kanskje det har med at både fastlegen min og sykehuset bruker helenorge.no.? synes ihvertfall det var veldig greit å få svar der, for da gikk det bare noen timer fra henvisning var sendt til innkalling dukket opp.Helsenorge.no? Må man kanskje ha opprettet bruker for å få svar der?
Dere som har fått time til oul, har dere fått denne pr post?
Jeg fikk en tekstmelding om at det var kommet et brev til meg der, også logget jeg meg inn med bank ID. Kanskje det har med at både fastlegen min og sykehuset bruker helenorge.no.? synes ihvertfall det var veldig greit å få svar der, for da gikk det bare noen timer fra henvisning var sendt til innkalling dukket opp.
Tikket inn en sms om ultralyd rundt kl 19.00 en kveld