OUL

Jeg var på første kontroll 22 des. Enda ikke fått noe..

Jeg var den 23. og har heller ikke hørt noe. Har jo vært jul, men ikke så mange røde dager. Får se om jeg hører noe denne uken, ellers får jeg vel ringe og sjekke.
 
Var på kontroll 9. des og fikk brev fra Ahus 22. des med OUL 6. feb :)
 
Jeg spurte legen min jeg, om når hun skulle sende hendvisning til OUL. Men neida, det var så lenge til, at det var ikke noe å tenke på enda :arghh: Er 13+0 nå, og hadde gjerne ville hatt en dato å se frem til...
 
Fikk i posten i dag, 10. Februar og er da 19 uker:happy:
 
Jeg spurte legen min jeg, om når hun skulle sende hendvisning til OUL. Men neida, det var så lenge til, at det var ikke noe å tenke på enda :arghh: Er 13+0 nå, og hadde gjerne ville hatt en dato å se frem til...
Merkelig. Det blir jo stor pågang til ultralyd.
 
Hvor lang tid tok det fra dere var på første svangerskapskontroll til dere fikk beskjed om dato for OUL?

Var hos legen på første svangerskapskontroll i går, og i dag tikket det inn time til ultralyd 16.02 på min side på helsenorge.no (Både fastlegen og sykehuset bruker helsenorge.no)
 
31.jan, men vil bytte slik samboeren min kan være med da han er på sjøen. Er vel i uke 18 da, så må flytte til uke 19 :p blæ
 
Jeg spurte legen min jeg, om når hun skulle sende hendvisning til OUL. Men neida, det var så lenge til, at det var ikke noe å tenke på enda :arghh: Er 13+0 nå, og hadde gjerne ville hatt en dato å se frem til...
Det var litt merkelig! Jeg fikk beskjed av legen at han skulle sende henvisning med det samme, også ville jeg bli innkalt når jeg var rundt uke 18. Fått time 17/2 da er jeg 17+6 [emoji4]
 
Det var litt merkelig! Jeg fikk beskjed av legen at han skulle sende henvisning med det samme, også ville jeg bli innkalt når jeg var rundt uke 18. Fått time 17/2 da er jeg 17+6 [emoji4]

Har fått time nå. Er nesten i uke 20 når jeg skal, så har fortsatt en stund igjen.
 
Back
Topp