Jeg var på første kontroll 22 des. Enda ikke fått noe..
Jeg var den 23. og har heller ikke hørt noe. Har jo vært jul, men ikke så mange røde dager. Får se om jeg hører noe denne uken, ellers får jeg vel ringe og sjekke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var på første kontroll 22 des. Enda ikke fått noe..
Tok 1 dag [emoji4]Hvor lang tid tok det fra dere var på første svangerskapskontroll til dere fikk beskjed om dato for OUL?
Jeg var den 23. og har heller ikke hørt noe. Har jo vært jul, men ikke så mange røde dager. Får se om jeg hører noe denne uken, ellers får jeg vel ringe og sjekke.
Merkelig. Det blir jo stor pågang til ultralyd.Jeg spurte legen min jeg, om når hun skulle sende hendvisning til OUL. Men neida, det var så lenge til, at det var ikke noe å tenke på enda Er 13+0 nå, og hadde gjerne ville hatt en dato å se frem til...
Merkelig. Det blir jo stor pågang til ultralyd.
Hvor lang tid tok det fra dere var på første svangerskapskontroll til dere fikk beskjed om dato for OUL?
Jeg var på svangerskapskontroll i går kl.10, og kl.14 fikk jeg innkalling elektronisk! Så her gikk det fort.Hvor lang tid tok det fra dere var på første svangerskapskontroll til dere fikk beskjed om dato for OUL?
Det var litt merkelig! Jeg fikk beskjed av legen at han skulle sende henvisning med det samme, også ville jeg bli innkalt når jeg var rundt uke 18. Fått time 17/2 da er jeg 17+6 [emoji4]Jeg spurte legen min jeg, om når hun skulle sende hendvisning til OUL. Men neida, det var så lenge til, at det var ikke noe å tenke på enda Er 13+0 nå, og hadde gjerne ville hatt en dato å se frem til...
Det var litt merkelig! Jeg fikk beskjed av legen at han skulle sende henvisning med det samme, også ville jeg bli innkalt når jeg var rundt uke 18. Fått time 17/2 da er jeg 17+6 [emoji4]