OUL

snerkulf

Forelsket i forumet
Flere som har fått oul time? Jeg har fått 10/2 og det slo meg at det er jo faktisk ikke sååå lenge til! :D
 
Hvor lenge før pleier man å få den? Ikke fått, og var på første kontroll i midten av desember:oops:utålmodig ja :D
 
Hvor lenge før pleier man å få den? Ikke fått, og var på første kontroll i midten av desember:oops:utålmodig ja :D

Jeg var på kontroll hos legen min i går og fikk innkalling til oul litt senere på dagen. Det gikk veldig raskt syns jeg!
Jeg bor i Bergen, kan jo kanskje ha litt å si hvor i landet man holder til?
Det gikk ihvertfall ikke så raskt når jeg "hørte til" Voss sykehus.
 
Jeg var på kontroll hos legen min i går og fikk innkalling til oul litt senere på dagen. Det gikk veldig raskt syns jeg!
Jeg bor i Bergen, kan jo kanskje ha litt å si hvor i landet man holder til?
Det gikk ihvertfall ikke så raskt når jeg "hørte til" Voss sykehus.

Jeg holder til Haugesund, så burde absolutt ikke være noe lang ventetid her :smiley-ashamed008 Får spørre neste gang jeg går, men vil helst ikke ha OUL i uke 20 eller senere.. alt for lenge å vente:wacky:
 
3. Februar her :) Syns det var litt sent, for ble satt frem en uke på forrige UL i uke 12, så har egentlig termin 27. juni. Da er jeg 19+6.... burde kanskje ringe og høre om den kan flyttes frem?
 
30/01 :)
 
3. Februar her :) Syns det var litt sent, for ble satt frem en uke på forrige UL i uke 12, så har egentlig termin 27. juni. Da er jeg 19+6.... burde kanskje ringe og høre om den kan flyttes frem?

Tror ikke det har så mye å si. Det skal vel være rundt uke 18+/-. Jeg er også 19+3 når jeg får min...
 
Back
Topp