Oul :)

Nei gå du hjem for ei fæl dame! Jeg hadde gått rett i kjellern av en sånn kommentar, så håper jeg ikke møter på henne :p 58 er jo ingenting?!

Nei det var jeg også enig i da jeg var der så ble ikke noe problem for min del.. Riv ruskende galen.. :p
Men de vet jo aldri hvem de snakker til. Er dessverre altfor mange jenter som sliter med spiseforstyrrelser eller dårlig kroppsbilde som virkelig kunne tatt skade av en slik kommentar.
 
Er det noen som lager ny tråd med OUL -datoer? :)
 
Får ikke quotet Lillemor_Førstegangs, men hva i alle dager?? Legen min fylte ut det skjema sist og da sa jeg aldri på alkohol, for trodde han mente mens jeg var gravid. Så da jeg kom til jordmor fikk jeg følgende kommentar: "Jeg ser det står at du aldri drikker. Stemmer det? Det er jo ikke så veldig vanlig??" De er nok litt rundere i kantene i Drammen.... :D
Akkurat det samme skjedde meg nå!!! Hahahaha! Drammen ass! :p
 
Nei det var jeg også enig i da jeg var der så ble ikke noe problem for min del.. Riv ruskende galen.. :p
Men de vet jo aldri hvem de snakker til. Er dessverre altfor mange jenter som sliter med spiseforstyrrelser eller dårlig kroppsbilde som virkelig kunne tatt skade av en slik kommentar.
Skremmende at sånne jobber i helsevesenet!
 
Back
Topp