Hvis jeg får i uke 50-51 en gang er jeg i uke 18-19. men venter på innkalling da.Vi får ikke OUL før i mellomjula/januar, hvor langt er dere på vei ved ultralyd som får OUL så tidlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis jeg får i uke 50-51 en gang er jeg i uke 18-19. men venter på innkalling da.Vi får ikke OUL før i mellomjula/januar, hvor langt er dere på vei ved ultralyd som får OUL så tidlig?
Jeg er 19+2 på oulVi får ikke OUL før i mellomjula/januar, hvor langt er dere på vei ved ultralyd som får OUL så tidlig?
Enig! Tipper det er samme greia med riksen. Bare fått vite «rundt 16.des»Jeg spurte etter dato da vi var på otul. Men fikk da beskjed at de ventet med innkalling til et par uker før og at et lå registrert i systemet at jeg skulle ha time ca 23. klønete. Desember er travel. Greit å planlegge og sikre man ikke er bortreist i god tid. Kalnes dette her
Venter fremdeles her!Kalnes her også! Jeg fikk innkalling i dag, endelig. Og det ble da tre uker før timen. Jeg er 19+5 den dagen jeg skal på oul.
Nei, nå må du ringe!! Herlighet det må være grenser for å være trege også da.. Man blir jo helt sprø av å vente sånn i evigheter!Venter fremdeles her!
Den kom i dag! Skal inn om tre ukerNei, nå må du ringe!! Herlighet det må være grenser for å være trege også da.. Man blir jo helt sprø av å vente sånn i evigheter!
Juhu!! Så bra!Den kom i dag! Skal inn om tre uker
Ja- men nå viser det seg at mannen ikke kan den dagen… og uken etter er det helt fullt. Så må gå alene Så bare gruer meg- har jo fått dårlige nyheter både alene og med mannen på ultralyd før.Juhu!! Så bra!
Ånei er det ingen sjans for å få flyttet verken time eller «mannegreier»?Ja- men nå viser det seg at mannen ikke kan den dagen… og uken etter er det helt fullt. Så må gå alene Så bare gruer meg- har jo fått dårlige nyheter både alene og med mannen på ultralyd før.
Nei, hele uka etter var full. Kunne ringe og sjekke neste uke om det hadde kommet noe avbestilling. Mannen har no jobbgreier han er aleneansvarlig for.Ånei er det ingen sjans for å få flyttet verken time eller «mannegreier»?
Så bra at du endelig har fått time. Kjedelig at mannen ikke kan være med, men du har vel en privat før den tid han kanskje skal være med på?Ja- men nå viser det seg at mannen ikke kan den dagen… og uken etter er det helt fullt. Så må gå alene Så bare gruer meg- har jo fått dårlige nyheter både alene og med mannen på ultralyd før.
Ja, allerede på onsdag- så det går fint det.Så bra at du endelig har fått time. Kjedelig at mannen ikke kan være med, men du har vel en privat før den tid han kanskje skal være med på?