OUL, har dere fått innkalling?

Jeg har enda ikke fått innkalling, men jordmor på helsestasjonen mente det kunne komme så sent som to uker før selve timen (Kalnes).
På tidlig ultralyd sa jordmor der at jeg nok ble kalt inn i ca uke 19, og det er i uke 50 - krysser fingrene! Gleder meg sånn til det

Jeg spurte etter dato da vi var på otul. Men fikk da beskjed at de ventet med innkalling til et par uker før og at et lå registrert i systemet at jeg skulle ha time ca 23. klønete. Desember er travel. Greit å planlegge og sikre man ikke er bortreist i god tid. Kalnes dette her

Jeg spurte etter dato da vi var på otul. Men fikk da beskjed at de ventet med innkalling til et par uker før og at et lå registrert i systemet at jeg skulle ha time ca 23. klønete. Desember er travel. Greit å planlegge og sikre man ikke er bortreist i god tid. Kalnes dette her
Enig! Tipper det er samme greia med riksen. Bare fått vite «rundt 16.des» :confused005

Kalnes her også! Jeg fikk innkalling i dag, endelig. Og det ble da tre uker før timen. Jeg er 19+5 den dagen jeg skal på oul.

Ja- men nå viser det seg at mannen ikke kan den dagen… og uken etter er det helt fullt. Så må gå alene :sorry: Så bare gruer meg- har jo fått dårlige nyheter både alene og med mannen på ultralyd før.
Ånei❤️ er det ingen sjans for å få flyttet verken time eller «mannegreier»?❤️

Ånei❤️ er det ingen sjans for å få flyttet verken time eller «mannegreier»?❤️
Nei, hele uka etter var full. Kunne ringe og sjekke neste uke om det hadde kommet noe avbestilling. Mannen har no jobbgreier han er aleneansvarlig for.

Ja- men nå viser det seg at mannen ikke kan den dagen… og uken etter er det helt fullt. Så må gå alene :sorry: Så bare gruer meg- har jo fått dårlige nyheter både alene og med mannen på ultralyd før.
Så bra at du endelig har fått time. Kjedelig at mannen ikke kan være med, men du har vel en privat før den tid han kanskje skal være med på?❤️

Så bra at du endelig har fått time. Kjedelig at mannen ikke kan være med, men du har vel en privat før den tid han kanskje skal være med på?❤️
Ja, allerede på onsdag- så det går fint det.

Skal da klare det- men synes bare det er litt trist. Men jeg tror jeg får ul hver fjerde uke fra og med OUL, så da kan han sikkert være med på en del av de.

18+2 og fortsatt ikke fått innkalling. Jordmor sa det er travelt der for tiden, så man blir kalt inn kort tid før timen. Får bare vente og stole på at jeg får time snart.

Back
Topp