Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi fikk time 19+4 sist Tror det er ganske vanlig faktisk. Virker som de vil ha ultralyden nærmest mulig 20 uker nå.Jeg skal når jeg er 19+5. Syns det er lovlig sent dagen passet ikke for samboer heller, så skal prøve å flytte den, er redd for å få en enda senere time
Ja, virker sånn. Fikk ny time 19+6 kjipt syns jegVi fikk time 19+4 sist Tror det er ganske vanlig faktisk. Virker som de vil ha ultralyden nærmest mulig 20 uker nå.
Vi fikk time 19+4 sist Tror det er ganske vanlig faktisk. Virker som de vil ha ultralyden nærmest mulig 20 uker nå.
Da er det nok derfor. Fikk time til otul i uke 13. Sikkert av samme grunn. Blir jo utålmodig da, men koselig å kunne glede seg til det også.Ja legen idag sa de ønska helst uke 19/20 pga det var mye lettere å se da.
Synes dette er så rart. Har du purret på?Fremdeles ikke…. Fikk bare beskjed om at den ville bli ca 16.des (som er en lørdag) da jeg var på otul…
Nei… får kanskje ringe til uka. Bare har så sperre på å få stempel som «masete» eller «slitsom». Ble så dårlig behandlet på lokalsykehuset da jeg fødte første der, så jeg er redd for å irritere noen på riksen og evt bli dårlig behandlet der og (ikke at jeg var verken masete eller slitsom med første sykehus). Men den opplevelsen sitter SÅ i.Synes dette er så rart. Har du purret på?
Ikke greit at det skal være sånn altså tenker det er helt på sin plass å purre på.Nei… får kanskje ringe til uka. Bare har så sperre på å få stempel som «masete» eller «slitsom». Ble så dårlig behandlet på lokalsykehuset da jeg fødte første der, så jeg er redd for å irritere noen på riksen og evt bli dårlig behandlet der og (ikke at jeg var verken masete eller slitsom med første sykehus). Men den opplevelsen sitter SÅ i.