OUL, har dere fått innkalling?

Jeg skal når jeg er 19+5. Syns det er lovlig sent :depressed: dagen passet ikke for samboer heller, så skal prøve å flytte den, er redd for å få en enda senere time

Finn innkalling idag en liten time etter otul. Skal på oul når jeg er 19+3 :)

Jeg skal når jeg er 19+5. Syns det er lovlig sent :depressed: dagen passet ikke for samboer heller, så skal prøve å flytte den, er redd for å få en enda senere time
Vi fikk time 19+4 sist :) Tror det er ganske vanlig faktisk. Virker som de vil ha ultralyden nærmest mulig 20 uker nå. :happy119

Vi fikk time 19+4 sist :) Tror det er ganske vanlig faktisk. Virker som de vil ha ultralyden nærmest mulig 20 uker nå. :happy119

Ja legen idag sa de ønska helst uke 19/20 pga det var mye lettere å se da.

Ja legen idag sa de ønska helst uke 19/20 pga det var mye lettere å se da.
Da er det nok derfor. :) Fikk time til otul i uke 13. Sikkert av samme grunn. Blir jo utålmodig da, men koselig å kunne glede seg til det også. :love017

Hos meg blir det enten 18+2 eller 18+6 siden hun på otul mente jeg var enten 13+0 eller 13+4 i går havnet på forskjellig etter hodemål og hode-rumpe. Så blir spennende å se hva dem mener på oul time 8 mars, så det gleder jeg meg til

Jeg har ikke fått innkalling enda..! Men så fikk jeg ikke innkalling før en måned før til otul heller. Da er den forhåpentligvis rett rundt hjørnet

Fikk forresten satt opp timen rett etter jeg var på OTUL. Skal 19 desember, og er da 19+0 etter menstermin. Ble målt noen dager kortere på TUL så blir sikkert satt tilbake på OUL også. Glad for at jeg fikk da, og ikke måtte vente helt til etter jul! Fikk time på morgenen.

Fikk innkalling noen timer etter otul, vil være 19+2 da.

Fremdeles ikke…. Fikk bare beskjed om at den ville bli ca 16.des (som er en lørdag) da jeg var på otul…

Jeg fikk time rett etter otul. Fikk 19. Desember. Da e jeg 18+2. Siden jeg e vekke i romjulen ville hun ha meg inn før jule da hun syns det ble for sent etter jul når jeg e i uke 20.

Fikk den etter at jeg tok nipt på tul :joyful: Passet på å få den rett før jul, isteden for romjulen:happy:

Fikk time på Helse-Norge dagen etter vi var der på otul :shy:

Synes dette er så rart. Har du purret på?
Nei… får kanskje ringe til uka. Bare har så sperre på å få stempel som «masete» eller «slitsom». Ble så dårlig behandlet på lokalsykehuset da jeg fødte første der, så jeg er redd for å irritere noen på riksen og evt bli dårlig behandlet der og (ikke at jeg var verken masete eller slitsom med første sykehus). Men den opplevelsen sitter SÅ i.

Nei… får kanskje ringe til uka. Bare har så sperre på å få stempel som «masete» eller «slitsom». Ble så dårlig behandlet på lokalsykehuset da jeg fødte første der, så jeg er redd for å irritere noen på riksen og evt bli dårlig behandlet der og (ikke at jeg var verken masete eller slitsom med første sykehus). Men den opplevelsen sitter SÅ i.
Ikke greit at det skal være sånn altså:( tenker det er helt på sin plass å purre på.

Jeg skal 18+0 -18+3, alt etter som hva de finner rett denne gang. Kommer mye an på hvem som måler har jeg merket.

Vi får ikke OUL før i mellomjula/januar, hvor langt er dere på vei ved ultralyd som får OUL så tidlig?

Back
Topp