OUL - dato

Fredag 6. desember på meg. Midt på dagen så satser på å få avspasert resten av dagen xsmile6 Grugleder meg. Er alt bra så starter barnevognjakten for fullt!
 
Hmmm.... jeg søkte meg selv til Ullevål forrige gang, men da jeg kom til legen virket det som han mente det var unødvendig å søke selv, så denne gangen har jeg ikke gjort noe, men ba legen søke når kg var på kontroll igår. Håper det ikke er for sent da, og at kg må et annet sted... o_O
Man får som regel plass på Ullevål, men det gir deg ingen garanti, er det fullt den dagen du føder blir du sendt et sted med plass. Kan bli sendt til Drammen og :nailbiting:
 
Man får som regel plass på Ullevål, men det gir deg ingen garanti, er det fullt den dagen du føder blir du sendt et sted med plass. Kan bli sendt til Drammen og :nailbiting:
Jeg opplevde det nesten på Ahus sist. Ringte og sa jeg ville komme. Fikk beskjed om at det var fullt, og at de skulle ringe tilbake innen 5 min etter at de hadde funnet ut om det var plass på ullevål. De ringte tilbake rett etterpå. Det var visst fullt på Ullevål, men det var ei som nesten var ferdig på Ahus, så fikk komme dit likevel. Hadde vel nesten født i bilen om det hadde blitt Drammen eller Fredrikstad. Klokka var nesten 16. Tid for rushtrafikk.
 
29. November
Da er jeg uke 17 og et eller annet
 
Jeg opplevde det nesten på Ahus sist. Ringte og sa jeg ville komme. Fikk beskjed om at det var fullt, og at de skulle ringe tilbake innen 5 min etter at de hadde funnet ut om det var plass på ullevål. De ringte tilbake rett etterpå. Det var visst fullt på Ullevål, men det var ei som nesten var ferdig på Ahus, så fikk komme dit likevel. Hadde vel nesten født i bilen om det hadde blitt Drammen eller Fredrikstad. Klokka var nesten 16. Tid for rushtrafikk.
Det skjedde nesten med meg sist og :wacky: var egentlig fullt på Ullevål, men pga tidligere fødsel ville de ha meg inn allikevel. Da var Drammen nærmeste som hadde ledig...
 
17.12 :D Da er jeg på papiret 18+3, men egentlig mer 17+3. Det at termin er ca. en uke feil grunnet utgangspunkt i første dag mens(mens eggløsning var en uke forsinket) gjør at vi slipper vente til over nyttår :p
 
10 Desember :dummy1::dummy: 19+1
 
Hadde første time hos legen i dag og 30 minutter etter at jeg gikk derfra så fikk jeg mld om at jeg har fått time til oul 19/12 :)
Vil da være 18+0
Har tul igjen på mandag, veldig spent på den :/
 
Back
Topp