Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man får som regel plass på Ullevål, men det gir deg ingen garanti, er det fullt den dagen du føder blir du sendt et sted med plass. Kan bli sendt til Drammen ogHmmm.... jeg søkte meg selv til Ullevål forrige gang, men da jeg kom til legen virket det som han mente det var unødvendig å søke selv, så denne gangen har jeg ikke gjort noe, men ba legen søke når kg var på kontroll igår. Håper det ikke er for sent da, og at kg må et annet sted...
Jeg opplevde det nesten på Ahus sist. Ringte og sa jeg ville komme. Fikk beskjed om at det var fullt, og at de skulle ringe tilbake innen 5 min etter at de hadde funnet ut om det var plass på ullevål. De ringte tilbake rett etterpå. Det var visst fullt på Ullevål, men det var ei som nesten var ferdig på Ahus, så fikk komme dit likevel. Hadde vel nesten født i bilen om det hadde blitt Drammen eller Fredrikstad. Klokka var nesten 16. Tid for rushtrafikk.Man får som regel plass på Ullevål, men det gir deg ingen garanti, er det fullt den dagen du føder blir du sendt et sted med plass. Kan bli sendt til Drammen og
Det skjedde nesten med meg sist og var egentlig fullt på Ullevål, men pga tidligere fødsel ville de ha meg inn allikevel. Da var Drammen nærmeste som hadde ledig...Jeg opplevde det nesten på Ahus sist. Ringte og sa jeg ville komme. Fikk beskjed om at det var fullt, og at de skulle ringe tilbake innen 5 min etter at de hadde funnet ut om det var plass på ullevål. De ringte tilbake rett etterpå. Det var visst fullt på Ullevål, men det var ei som nesten var ferdig på Ahus, så fikk komme dit likevel. Hadde vel nesten født i bilen om det hadde blitt Drammen eller Fredrikstad. Klokka var nesten 16. Tid for rushtrafikk.