Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lang tid gikk det fra dere var hos jm til dere fikk timen til oul?
Jeg fikk brev om OUL-time på mandag denne uka. Det var 2 uker og 3 dager etter jeg sende søknad om fødeplass. Jeg har første time hos lege (velger å ikke gå til jordmor) om 2 uker. Så da fikk jeg altså beskjed om OUL 2 uker og 2 dager før første svangerskapsoppfølgingstime. Sykehusene har 3 uker som maksimal behandlingstid før de må sende svar. Det er ingen grunn til å vente helt til jordmor/lege kan sende henvendelsen for deg. Jeg valgte Rikshospitalet til mine 2 første fødsler. Hadde jeg ventet med å søke fødeplass til første kontroll hos fastlegen, ville det vært fullt og jeg ville ikke fått plass, men Riksen stiller nok i en særklasse der Nå søker jeg Ahus, og der er det nok stort sett plass uansett.Hvor lang tid gikk det fra dere var hos jm til dere fikk timen til oul?
Artig at det er så stor forskjell fra ett og samme sykehus. Det tok over 2 uker før jeg fikk svar fra Ahus, og jeg har dagen før degOul 12.12 er da 19+0.
Fikk svar 1 uke etter jm sendte henvisning ) og samme dag som de mottok henviainiga ringte Ahus meg og ga meg time til tul
Helt fint å ha OUL ved 17+2, så tenker det ikke gjør noe. Jeg hadde lange sykluser da jeg fikk mine to første. Fastlegen min satt opp termin i skjemaet som om jeg skulle hatt 28-dagers syklus. Hun var helt enig med meg om at terminen jeg hadde kommet fram til basert på eggløsning var den riktige, men sa at det var bedre hun satt en tidligere dato, så jeg kom tidligere til OUL.26 november, jordmora mente jeg var lenger på vei en etter mine beregninger men det tror ikke jeg så er 17+2 når jeg skal dit men i følge jordmor 18+3... vet ikke om det har noe å si
Artig at det er så stor forskjell fra ett og samme sykehus. Det tok over 2 uker før jeg fikk svar fra Ahus, og jeg har dagen før deg