Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fredag den 13 novemberHar Oul 20.nov, og har skrevet dette før, men det står ikke i oversikten![]()
Jeg var på ultralyd i går 22.okt. fikk da ny termin som ble 26mars. og ikke 6 april... må jeg inn i mars forumet nå da?
Eg fikk datteren min på termin, og min mor har født 2-4-6 uker for tidlig. Men jeg tror egentlig at jeg ligger ett par dager forbi, pga hvis denne termin skal stemme, så har jeg blitt gravid dagen etter siste blødning i spontan aborten, og føler det skal mye til,så hvis jeg får velge selv, ønsker jeg å bli her i april gruppen som jeg har vært til nåDet kan du selv velgeDet er ganske vanlig å følge magefølelsen hva gjelder fødsel, om man har barn fra før, eller om andre i nær familie pleier å enten føde tidlig eller sent. Jeg visste innerst inne at jeg kom til å gå på overtid med første, og det stemte. 12 dager på overtid ble hun tatt med KS. Mens andre tenker at de kommer til å føde tidlig. Hadde det vært meg som hadde termin i et månedsskifte ville jeg ha blitt på aprilgruppa, for jeg ville mest sannsynlig gått over tiden og havnet i april. Du kan sikkert være på begge to og om du vil
![]()
Legen på riksen sa at feilmargin på OUL er ca 5 dager hver vei. Det var faktisk mest riktig om man målte rundt uke 14 hvor feilmargin var ca 2-3 dager hver vei. Som andre her sier, følg magefølelsen. Mange vet ofte best når de ble gravide om de var aktive prøvere først.Eg fikk datteren min på termin, og min mor har født 2-4-6 uker for tidlig. Men jeg tror egentlig at jeg ligger ett par dager forbi, pga hvis denne termin skal stemme, så har jeg blitt gravid dagen etter siste blødning i spontan aborten, og føler det skal mye til,så hvis jeg får velge selv, ønsker jeg å bli her i april gruppen som jeg har vært til nå![]()
Jeg var på ultralyd i går 22.okt. fikk da ny termin som ble 26mars. og ikke 6 april... må jeg inn i mars forumet nå da?
Følte jeg litt også, selvom jeg vet det ikke "haster"!Kænns som eg er den enda som ikkje har fått time till oul