OUL - April 2016

Tiden går fort! 24 dager i gjen til oul :) denne graviditeten raser av gårde! Selv om formen er dårlig føles det ikkje ut så den positive testen var så langt tilbake i tid :) gleder meg til og ha mannen min med på oul så han endelig for se den lille i magen :)

29. oktober har jeg. :) Utålmodig som jeg er, ringte jeg sykehuset i dag og maste litt. :P Er akkurat uke 18 da. :)

Fikk brev i posten i dag, hadde første time hos jordmor i midten av august, så dette har tatt tid :-) oul 13.11.15. Da er jeg 18+2!

Last edited:
29. oktober har jeg. :) Utålmodig som jeg er, ringte jeg sykehuset i dag og maste litt. :p Er akkurat uke 18 da. :)

Akkurat regnet litt på det. Jeg er jo ikke uke 18 da. Det er jo om 2 uker og i dag er jeg 15 uker, så er vel 17 uker da. Ser de hva det blir da?

Akkurat regnet litt på det. Jeg er jo ikke uke 18 da. Det er jo om 2 uker og i dag er jeg 15 uker, så er vel 17 uker da. Ser de hva det blir da?
Om du tenker på kjønn så kan man se det fra ca uke 13. Men ingen garanti for at man får svar på OUL. Ei venninde av meg var på OUL og en til ul uten at de klarte å se det pga måten barnet lå på så de måtte vente til fødselen :)

Back
Topp