O'store skravletråden

Jeg får plutselig følelsen av nummenhet i venstre lår....vet når beina har "sovnet"? Slik føles det på låret. Vanlig? Uvanlig?
 
Hvordan går det med alle sammen?❤️
 
Hvordan går det med alle sammen?❤️
Går bra her, formen er fortsatt overraskende god bortsett fra halsbrann og begynt å sovne under legging og på sofaen hver kveld :shy: blitt mer og mer bevegelse inni der de siste dagene på nye plasser og kjenner nå når hun snurrer rundt inni der❤️:hilarious:
Hvordan er det med deg?❤️
 
Går bra her, formen er fortsatt overraskende god bortsett fra halsbrann og begynt å sovne under legging og på sofaen hver kveld :shy: blitt mer og mer bevegelse inni der de siste dagene på nye plasser og kjenner nå når hun snurrer rundt inni der❤️:hilarious:
Hvordan er det med deg?❤️

Så herlig at formen er bra❤️ Litt må en dessverre regne med :p Hehe, er helt klart mer trøtt jeg også:angelic: Jaaa, er så koselig å kjenne den lilles bevegelser- helt klart blitt sterkere ila de siste ukene her også:love017 Her er formen også veldig bra, litt mer sliten enn til vanlig, men ellers har jeg ikke noe å klage på:D
 
Så herlig at formen er bra❤️ Litt må en dessverre regne med :p Hehe, er helt klart mer trøtt jeg også:angelic: Jaaa, er så koselig å kjenne den lilles bevegelser- helt klart blitt sterkere ila de siste ukene her også:love017 Her er formen også veldig bra, litt mer sliten enn til vanlig, men ellers har jeg ikke noe å klage på:D
Så godt å høre at formen er bra, det fortjener du etter de slitsomme ukene jeg har skjønt du har i starten❤️❤️
 
Så godt å høre at formen er bra, det fortjener du etter de slitsomme ukene jeg har skjønt du har i starten❤️❤️

Så god du er❤️ Uff ja, den hyperemesisen er helt JÆVLIG! Man føler seg seriøst levende død!:-/ det begynte heldigvis å gå seg i uke 14 og helt borte i uke 18. Eneste jeg nå tar er kveldsdosen med xonvea, om ikke, kan jeg bli kvalm. Men ellers er jeg superheldig og formen er bare bra- krysser fingrene for at det holder seg slik:smiley-angelic001
 
Er fortsatt mye kvalm og dårlig med migrene. Håper det blir bedre snart, for det har knekt meg psykisk å være så mye dårlig. Gleder meg til OUL på torsdag og klarer fremdeles å glede meg litt over små ting ❤️
 
Er fortsatt mye kvalm og dårlig med migrene. Håper det blir bedre snart, for det har knekt meg psykisk å være så mye dårlig. Gleder meg til OUL på torsdag og klarer fremdeles å glede meg litt over små ting ❤️

Uff, den drittkvalmen er så jævlig! Vil virkelig håpe det snart snur for deg :smiley-angelic001 :Heartred Blir spennende med OUL❤️
 
Så god du er❤️ Uff ja, den hyperemesisen er helt JÆVLIG! Man føler seg seriøst levende død!:-/ det begynte heldigvis å gå seg i uke 14 og helt borte i uke 18. Eneste jeg nå tar er kveldsdosen med xonvea, om ikke, kan jeg bli kvalm. Men ellers er jeg superheldig og formen er bare bra- krysser fingrene for at det holder seg slik:smiley-angelic001
Uff også kan jeg bare tenke meg den skyldfølelsen man sikkert kjenner på iforhold til de andre barna! Veldig godt at det gav seg "så tidlig" denne runden❤️ og krysser fingrene for deg jeg og at kvalmen holder seg borte resten av svangerskapet!
 
Hvordan går det med alle sammen?❤️
Ingenting kvalm, heller veldig sulten og glupsk og hadde et par uker hvor jeg bare følte meg helt som meg selv igjen som var fantastisk. Da bare nøt jeg å være gravid og strutte med kulen ❤️ de siste ukene har jeg slitt mer med smerter i symfysen og bekkenet, så jeg øver meg på å lytte til kroppen og ta det mer med ro.
 
Hvordan går det med alle sammen?❤️
Her går det veldig bra, mye liv hver dag! Sover dårlig, men vet ikke om det skyldes graviditeten, at vi er borte, mye stillesitting... Får se når vi kommer hjem :p Koser oss på ferie, så er ikke så mye innom forumet om dagen.
 
Hatt mye mer energi di siste ukene, men det går utover bekken og akillessene hvis jeg går for mye. Begynt å være nøye med spesifikk styrking av hofter/bekken og legger på trening. Har mine dager innimellom der jeg trenger ekstra hvile og søvn på dagtid, føler meg helt tom. Tar ekstra på med kiloene som bare fortsetter å komme, på 20 uker har jeg gått i fra 76 - 90kg! Hadde en del muskler før graviditeten, og føler det er mye vann i kroppen nå. Så her jobbes det for å ikke la kiloene ta knekken på selvbilde (var overvektig før). Elsker jo å kle meg for å kunne vise magen stolt frem❤️
 
Jeg er 17+3. Min livmor har kun kommet opp til rundt 2-3 cm under navlen. Og jeg er ikke høy (162 cm).
Redd at mini ikke vokser normalt. Har de tre andre graviditetene vært over navlen på denne tiden.
Eller er jeg gravid med en kortvokst? :shy:
 
Jeg er 17+3. Min livmor har kun kommet opp til rundt 2-3 cm under navlen. Og jeg er ikke høy (162 cm).
Redd at mini ikke vokser normalt. Har de tre andre graviditetene vært over navlen på denne tiden.
Eller er jeg gravid med en kortvokst? :shy:
Alt er sikkert helt fint! :Heartred :) Har en venninne som var gravid for ikke lenge siden med nummer to og magen var mye mindre enn med datteren hennes. Og hun fikk en stor frisk gutt:Heartred
 
Jeg er 17+3. Min livmor har kun kommet opp til rundt 2-3 cm under navlen. Og jeg er ikke høy (162 cm).
Redd at mini ikke vokser normalt. Har de tre andre graviditetene vært over navlen på denne tiden.
Eller er jeg gravid med en kortvokst? :shy:
Min er også annerledes denne gangen, går mer inn i kroppen, om det gir mening. Akkurat som indre organer har lagd plass den veien før de strengt talt er nødt :hilarious: tredje gang så flytter vel på seg mye lettere.
 
Jeg er 17+3. Min livmor har kun kommet opp til rundt 2-3 cm under navlen. Og jeg er ikke høy (162 cm).
Redd at mini ikke vokser normalt. Har de tre andre graviditetene vært over navlen på denne tiden.
Eller er jeg gravid med en kortvokst? :shy:
Hvordan vet du det? Kjenner du det selv? Jeg synes det er vanskelig å vite hvor langt opp livmoren går.
 
Hvordan vet du det? Kjenner du det selv? Jeg synes det er vanskelig å vite hvor langt opp livmoren går.
Jeg synes det kan være vanskelig i starten å kjenne kanten, men nå som den er ganske stor/langt opp ser jeg det tydelig hvor det er en hard kul når jeg ligger på ryggen. Kan hjelpe å suge inn magen for å få den enda mer fremtredende! Ellers er den veldig tydlig under kynnere.
 
Back
Topp