O'store skravletråden

Dere som har hatt barn fra før!!
Jeg har en mamma som eeeelsker å strikke. Hun er småpoppis på Instagram og har nå sagt at dersom jeg ønsker at hun strikker noe må jeg bare si ifra. Jeg er 9 uker på veg og ANER IKKE hva jeg evt. skal ønske meg? Bor i nord, så her er det kaldt. Har dere noen tips til hva jeg kan ønske meg?
Ta en titt på klompelompe sine oppskrifter :love017masse fint der. bildet jeg har lagt ved, er hentesettet som ble strikket til kommende storebror, bare i marineblå veldig fint synes jeg. Men skal finne et nytt til lille i magen nå:love017
 

Vedlegg

  • IMG_4107.png
    IMG_4107.png
    5,7 MB · Visninger: 27
Bellyband/magebånd eller hva det kalles. Er det meningen for å støtte magen, eller for å brette over egne bukser man ikke får igjen for at man skal kunne bruke det lengre? :confused004:D Og har noen tips til hvor jeg får kjøpt gode magebånd?
 
Dere som har hatt barn fra før!!
Jeg har en mamma som eeeelsker å strikke. Hun er småpoppis på Instagram og har nå sagt at dersom jeg ønsker at hun strikker noe må jeg bare si ifra. Jeg er 9 uker på veg og ANER IKKE hva jeg evt. skal ønske meg? Bor i nord, så her er det kaldt. Har dere noen tips til hva jeg kan ønske meg?

Min mamma strikket Selmas Sovedrakt til Mars2022-babyen min og den eeelsket jeg :Heartred Bor også i nord. Noen vil kanskje synes den er litt kjedelig, men jeg elsket den:D Om denne babyen ikke også blir jente så må jeg nesten få henne til å strikke en ny:hilarious:
 
Dere som har hatt barn fra før!!
Jeg har en mamma som eeeelsker å strikke. Hun er småpoppis på Instagram og har nå sagt at dersom jeg ønsker at hun strikker noe må jeg bare si ifra. Jeg er 9 uker på veg og ANER IKKE hva jeg evt. skal ønske meg? Bor i nord, så her er det kaldt. Har dere noen tips til hva jeg kan ønske meg?
Åh, om jeg har! Heldresser, selebukse, jakke, lue, votter, sokker/tøfler kommer godt med. Jeg skal strikke mange av typen Willums selebukse fordi den er så god og fin, og Ankers bluse/trøye for å ha over (begge fra Petiteknit). Hentesett er veldig koselig å ha, og vi brukte vårt lenge etter fødsel. Kan være greit å holde igjen på kruttet fordi plutselig viser det seg at baby er allergisk mot ull… Men mulig moren din kan selge eller gi bort hvis det skulle skje :)
 
Dere som har hatt barn fra før!!
Jeg har en mamma som eeeelsker å strikke. Hun er småpoppis på Instagram og har nå sagt at dersom jeg ønsker at hun strikker noe må jeg bare si ifra. Jeg er 9 uker på veg og ANER IKKE hva jeg evt. skal ønske meg? Bor i nord, så her er det kaldt. Har dere noen tips til hva jeg kan ønske meg?
Det er en egen strikketråd her inne på desember 23 forumet hvor mange har lagt ut mye fint :excited001
 
Når henvises man til OUL? :) Jeg ble henvist av ultralydjordmor til OTUL, men ikke fått noen henvisning til OUL. Er det jm som henviser på første kontroll egentlig? :)

Tredjegangs, og helt blank :hilarious:
 
Når henvises man til OUL? :) Jeg ble henvist av ultralydjordmor til OTUL, men ikke fått noen henvisning til OUL. Er det jm som henviser på første kontroll egentlig? :)

Tredjegangs, og helt blank :hilarious:
Jeg spurte om dette på otul, og da sa jordmor som tok ultralyden at hun henviste til oul. Var der på tirsdag og fikk tildelt time i dag :happy:
 
Når henvises man til OUL? :) Jeg ble henvist av ultralydjordmor til OTUL, men ikke fått noen henvisning til OUL. Er det jm som henviser på første kontroll egentlig? :)

Tredjegangs, og helt blank :hilarious:
Jeg fikk innkallelse til otul og oul samtidig :)
 
Her sovnet både jeg og 4åringen på sofaen etter middag :laughing002
 
Når henvises man til OUL? :) Jeg ble henvist av ultralydjordmor til OTUL, men ikke fått noen henvisning til OUL. Er det jm som henviser på første kontroll egentlig? :)

Tredjegangs, og helt blank :hilarious:
Haha! Man glemmer fort. Jeg ba fastlegen søke fødeplass. Så gikk det 3 dager og i dag kom innkalling til otul og oul :)
 
Jeg spurte om dette på otul, og da sa jordmor som tok ultralyden at hun henviste til oul. Var der på tirsdag og fikk tildelt time i dag :happy:
Jeg fikk innkallelse til otul og oul samtidig :)
Haha! Man glemmer fort. Jeg ba fastlegen søke fødeplass. Så gikk det 3 dager og i dag kom innkalling til otul og oul :)
Dere altså! :love017 Da hører jeg med fastlegen neste uke på svangerskapskontroll, om jeg husker det, ellers forhører jeg meg på OTUL uka etter :D
 
Dere altså! :love017 Da hører jeg med fastlegen neste uke på svangerskapskontroll, om jeg husker det, ellers forhører jeg meg på OTUL uka etter :D
Jordmor sa til meg at sykehuset kalte inn til OUL etter at jeg har vært på OTUL. Varierer kanskje fra sted til sted.
 
Når henvises man til OUL? :) Jeg ble henvist av ultralydjordmor til OTUL, men ikke fått noen henvisning til OUL. Er det jm som henviser på første kontroll egentlig? :)

Tredjegangs, og helt blank :hilarious:
Fastlegen gjorde det i uke 6. Til både otul og oul
 
Har noen bestilt en bok for å følge graviditet? Feks fra organized? noen som har tips eller tanker?
Tør ikke kjøpe helt enda, vil vente til jeg er 12+0!
 
Back
Topp