O'store skravletråden

Er jo ikke vanlig og ha ultralyd før og går som regel bra:) hadde ikke ultralyd før i uke 18-19 med første mann ingen andre gang jeg var gravid heller før jeg begynte og blø litt var hos lege han sendte meg videre til sykehuset var da i uke 12 og de oppdaget MA. Hadde dog mistet alle symptomer i tillegg…. Så det er grunnen for at jeg har tatt tidlig ultralyd etter det…. Har hatt to MA.. men som regel går alt som det skal heldigvi:) og er du bekymret kan du vell bestille privat:happy:
Har hatt SA en gang tidligere i uke 7 og jeg er i uke 7 nå. Også kjenner jeg så mange som har opplevd å miste, for det er jo ganske vanlig også. Så klarer ikke roe nerver eller glede meg over å være gravid før jeg har håndfast bevis. Prøver å bestille privat, men må reise flere timer og er litt vanskelig å få ønsket time. Så er en liten fare for at vi ikke får uansett. :happy090
 
Hehe ja. Min partner er god på å støtte, men han synes også jeg er unødvendig engstelig. Klarer bare ikke la være :nailbiting: :smiley-ashamed004
Veldig fint å få snakket med jordmor da og liksom komme igang med helsekort osv
Ja, blir godt å komme i gang! :) Så får vi prøve å stole på at kroppen gjør det den skal:bag:
 
Ja, sant! Vi må reise for å få tatt tidlig ul privat. Og det er det som er så tungvindt, i tillegg til at det ikke er sikkert de har ledig asap. De tar kun tidlig ul fra uke 8 og da vil jeg ha da og ikke for nært opp mot OTUL siden det koster litt
Ja, det er kjedelig! Vi har mulighet til å ta 10. mai, er da 10+3... Men føler ikke helt det er vits. Da er det jo bare 3 uker til OTUL...
 
Har hatt SA en gang tidligere i uke 7 og jeg er i uke 7 nå. Også kjenner jeg så mange som har opplevd å miste, for det er jo ganske vanlig også. Så klarer ikke roe nerver eller glede meg over å være gravid før jeg har håndfast bevis. Prøver å bestille privat, men må reise flere timer og er litt vanskelig å få ønsket time. Så er en liten fare for at vi ikke får uansett. :happy090
Skjønner hvordan du har det… jeg gjorde det privat har også 1,45 time til nærmeste privat men gjorde det alikevell for og få litt ro :hilarious: Men angrer på jeg ikke venta ett par uker sidennå har jeg blødd litt så vil ha ny:hilarious:
 
Huff sitter her å ser på bryllupene i "love is blind" og tårene renner når jeg ser mødrene sammen med sønnene sine da bare tenker jeg på at guttene mine en dag skal bli voksne menn og gifte seg :nailbiting: :laughing002
 
Prøvde phenergan i går mot kvalmen, det funket forsåvidt. Men jeg ble så himla trøtt! Sov i 18 timer! Er kjempe kvalm nå, men så tør jeg ikke ta en til etter erfaringen i går. Tappet meg helt for krefter. Noen flere som ble super trøtt av å ta disse? Kan man evt prøve å knekke den i to, så man kan ta en halv en isteden?
 
Prøvde phenergan i går mot kvalmen, det funket forsåvidt. Men jeg ble så himla trøtt! Sov i 18 timer! Er kjempe kvalm nå, men så tør jeg ikke ta en til etter erfaringen i går. Tappet meg helt for krefter. Noen flere som ble super trøtt av å ta disse? Kan man evt prøve å knekke den i to, så man kan ta en halv en isteden?
Blir litt trøtt av de, men ikke sånn veldig.
Det finnes andre ting du kan få av fastlegen så hadde tatt kontakt og Spurt om noe annet
 
Prøvde phenergan i går mot kvalmen, det funket forsåvidt. Men jeg ble så himla trøtt! Sov i 18 timer! Er kjempe kvalm nå, men så tør jeg ikke ta en til etter erfaringen i går. Tappet meg helt for krefter. Noen flere som ble super trøtt av å ta disse? Kan man evt prøve å knekke den i to, så man kan ta en halv en isteden?
Jeg fikk beskjed av fastlegen om at phenergan kun blør tas på kvelden da det er veldig vanlig å bli trøtt og få en lang «hangover» av de. I begynnelsen ble jeg også himla trøtt og sov til langt på dag, men nå etter å brukt de en stund er det mye bedre :happy:
 
Jeg fikk beskjed av fastlegen om at phenergan kun blør tas på kvelden da det er veldig vanlig å bli trøtt og få en lang «hangover» av de. I begynnelsen ble jeg også himla trøtt og sov til langt på dag, men nå etter å brukt de en stund er det mye bedre :happy:
Men vil det da lindre på kvalmen på dagtid? Kvalmen min varer fra jeg står opp til jeg legger meg
 
Noen som vet om det er ok å ta vippeextentions? Jeg føler meg så fæl og stygg og ufresh nå.. ønsker gjerne gjøre noe så jeg føler meg litt mer fresh! Er i uke 7.
 
Noen som vet om det er ok å ta vippeextentions? Jeg føler meg så fæl og stygg og ufresh nå.. ønsker gjerne gjøre noe så jeg føler meg litt mer fresh! Er i uke 7.
Tror nok det skal gå helt fint! Men ring å hør med salongen☺️
 
Skjønner hvordan du har det… jeg gjorde det privat har også 1,45 time til nærmeste privat men gjorde det alikevell for og få litt ro :hilarious: Men angrer på jeg ikke venta ett par uker sidennå har jeg blødd litt så vil ha ny:hilarious:
Ah, ja den kan jeg forstå. Du får ta en til hvis uroen er for stor. Det gjorde jeg i forrige svangerskap :Heartbigred
 
Back
Topp