O'store skravletråden

har bestillt time til tul er mer enn 1,5 t en vei så må bli borte hele dagen fra jobb. Vet ikke hva jeg skal skrive i permisjonssøknaden til jobb. Hva gjør dere? Har ikke lyst og si noe ennå. Vil sjekke for liv har hatt to MA tidligere og vil bekrefte om det er liv eller ikke. En helt uventet graviditet ikke planlagt. Var ferdig med barn og prøvd lenge med de to andre så var helt i sjokk…
 
Her har jeg tydelig struttet rundt med skikkelig gravidmage i dag og har ikke brydd meg i det hele tatt :hilarious: Jeg er så sinnsykt oppblåst nede i magen, ser ut som jeg er laangt på vei allerede. Men det har bodd to stk inni der fra før, så jeg regnet med magen kom tidlig. Her er meg som gjør alt jeg kan for å suge inn magen, og så helt avslappet :laughing002 Det er koselig med babymage ❤️
 

Vedlegg

  • 0DF8367C-2DD6-45AE-821B-E9FD1AC68242.jpeg
    0DF8367C-2DD6-45AE-821B-E9FD1AC68242.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 39
Her har jeg tydelig struttet rundt med skikkelig gravidmage i dag og har ikke brydd meg i det hele tatt :hilarious: Jeg er så sinnsykt oppblåst nede i magen, ser ut som jeg er laangt på vei allerede. Men det har bodd to stk inni der fra før, så jeg regnet med magen kom tidlig. Her er meg som gjør alt jeg kan for å suge inn magen, og så helt avslappet :laughing002 Det er koselig med babymage ❤️
Sånn ser jeg ut også! Har gjort det i flere uker, og skylder på de to tidligere leieboerne, jeg også! Er jo litt stas, selv om det ikke er babyen som tar plass enda! :Heartred
 
Her har jeg tydelig struttet rundt med skikkelig gravidmage i dag og har ikke brydd meg i det hele tatt :hilarious: Jeg er så sinnsykt oppblåst nede i magen, ser ut som jeg er laangt på vei allerede. Men det har bodd to stk inni der fra før, så jeg regnet med magen kom tidlig. Her er meg som gjør alt jeg kan for å suge inn magen, og så helt avslappet :laughing002 Det er koselig med babymage ❤️
Sånn ser jeg også ut i løpet av dagen, kan bare glemme stramme dongribukser :hilarious:
 
Her har jeg tydelig struttet rundt med skikkelig gravidmage i dag og har ikke brydd meg i det hele tatt :hilarious: Jeg er så sinnsykt oppblåst nede i magen, ser ut som jeg er laangt på vei allerede. Men det har bodd to stk inni der fra før, så jeg regnet med magen kom tidlig. Her er meg som gjør alt jeg kan for å suge inn magen, og så helt avslappet :laughing002 Det er koselig med babymage ❤️
Samme her, gubben kom bort å tok meg på magen i går kveld og sa den begynner å bli godt synlig nå :bag: ble litt irritert altså må jeg innrømme!:laughing002
 
Her har jeg tydelig struttet rundt med skikkelig gravidmage i dag og har ikke brydd meg i det hele tatt :hilarious: Jeg er så sinnsykt oppblåst nede i magen, ser ut som jeg er laangt på vei allerede. Men det har bodd to stk inni der fra før, så jeg regnet med magen kom tidlig. Her er meg som gjør alt jeg kan for å suge inn magen, og så helt avslappet :laughing002 Det er koselig med babymage ❤️
Er så koselig med mage uansett om det er luft eller bebis :Heartred Jeg har også to fra før av, så er veldig klar over at magen kan poppe ut fortere denne gangen.. Jeg får fortsatt på meg jeans, men veit ikke hvor lenge det varer akkurat:p
 
Første svangerskapskontroll den 24. april. :love7 Er da 7 uker på vei
 
«Vi har fortsatt tilfeller med diare og oppkast i barnehagen». Kjempefin melding å få når jeg er kvalm og største er litt dårlig i magen. Vil ikke ha omgangssyke. Vi er snart i Mai! Da skal vi jo være ferdig med sånt :hungover:

Godt ungene er så gamle at det ikke er så mye styr lenger. Det er da vi starter med baby og hele regla der igjen :hilarious:
 
Har vært på café med ei venninne i dag, veldig koselig - men nå er jeg heelt gåen! :wtf: Bekkenet er vondt og trøtt som ei strømpe :wacky:
 
Var på shopping i går.. var helt likbleik når jeg kom hjem.. SÅÅÅ sliteeeen om dagen! Svært helt slapp i hele dag også..
 
Kjenner det begynner å bli ubehagelig å ligge på magen allerede, uke 6+3. Synes det er litt koselig, blir påminnet at jeg faktisk er gravid :Heartbigred
 
Vi skal ha bursdagsfeiring her i helga og jeg er meget spent på om ungene klarer å holde nyheten hemmelig :shy: Jeg må også bruke en stor kjole for å skjule magen. Fortsatt ekstremt oppblåst og det ser ut som jeg er 20 uker på vei :laughing002 Har på følelsen av at både mamma og svigermor fanger opp noe. Begge to er skikkelig synske og de VET bare. Jeg får vel bare la det stå til hvis en av de begynner å lure. Klarer ikke å lyve eller late som ingenting! :hilarious:
 
Testa hcg den 12. det var da på 35 000 idag 14. er det på 48 000.. burde det ikke ha steget mer??
Er 5+4 idag
 
Back
Topp