Oss testetøser imellom

Ser vi noe på denne? Hadde det som lignet på implantasjonsblødning på fredag kveld, så nå dør jeg etter å teste, helst annenhver time :hilarious: i dag er jeg 10 dpo. Syns jeg ser noe, men samtidig så tror jeg egentlig jeg har utviklet streksynsyndromet at this point:D
Kan aaane et eller annet der! Blir kjempespennende med testing fremover. Du tar vel gjerne en igjen sånn ca nå? :smiley-bounce012

Jeg har gått mye skygger på MakeSure-tester selv denne runden, både mens den tørker og etterpå. Blir gal av det! Er 12 dpo idag, og kan såviiiidt skimte noe på 25ml-testen, og noen får relativt tydelig strek etter fristen. Men alt er for svakt til å være noe på 12 dpo
Ja e rimeli kjipt få håpet opp av di skyggene for di er igrunn veldi tydlig.. Men er vel en del av gamet når man starter teste så tidlig.

Jeg hadde helt lik test idag, å tror ikke d er noe, burde vært tydligere.
Tenker det kan jo være en streifer, hadde helt hvite tester 8 og 9 dpo. Kan det være streifer hos deg også kanskje:think005

Bruker den MK batch som slutter på 11

Ser dere noe her? 8dpo med vanligtest
1000015674.jpg

Jeg ser i virkeligheten, men er så vanskelig å få frem på bilde

Ja e rimeli kjipt få håpet opp av di skyggene for di er igrunn veldi tydlig.. Men er vel en del av gamet når man starter teste så tidlig.

Jeg hadde helt lik test idag, å tror ikke d er noe, burde vært tydligere.
Tenker det kan jo være en streifer, hadde helt hvite tester 8 og 9 dpo. Kan det være streifer hos deg også kanskje:think005

Bruker den MK batch som slutter på 11
Samme med meg, og er likt som deg siste runde før IVF runde. Veldig kjipt å få håpet opp, vil bare ha dagen forbi for å ta ny test :happy090 Har tidligere ikke opplevd det men er 11 dpo selv og følte de burde være sterkere. Kan jo absolutt være streifer, men håper den utvikler seg!

Noen som vet om man får kjøpt MakeSure tidligtestet i fysisk butikk? Finner bare vanlige tester. Skulle gjerne hatt i morgen!

Noen som vet om man får kjøpt MakeSure tidligtestet i fysisk butikk? Finner bare vanlige tester. Skulle gjerne hatt i morgen!
Dessverre kun funnet vanlige jeg også. Tips, ikke kjøp rfsu tidlig. De var negativ i nesten to dager mens make sure vanlig var positiv.
Jeg har dog testet positivt samme dag med MS tidlig og MS vanlig i de to første svangerskapene. Og da begynte jeg tidlig med testing (fra 6 dpo) Så denne gang kjøpte jeg kun MS tidlig. Lykke til!

Ser vi noe på denne? Hadde det som lignet på implantasjonsblødning på fredag kveld, så nå dør jeg etter å teste, helst annenhver time :hilarious: i dag er jeg 10 dpo. Syns jeg ser noe, men samtidig så tror jeg egentlig jeg har utviklet streksynsyndromet at this point:D
Tror det var en kjemisk. I dag var det blendahvitt. Skal teste imorgen, men tror nok det er over. Det burde vært antydning til strek der idag. Jeg vet hundre prosent at jeg var gravid, selv uten den svake testen. Alt av symptomer eksploderte :eek: kjipt!

Back
Topp