Abbie90
Glad i forumet
Søndag, 12 dpoNår fikk folk 2-3 på digital?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søndag, 12 dpoNår fikk folk 2-3 på digital?

13 dpoNår fikk folk 2-3 på digital?
Når fikk folk 2-3 på digital?
Wæ! Hvor mange dpo?

Søndag, 12 dpo![]()
13 dpo![]()
Ohhhhh jeg bør sikkert vente til 14 dpo. Er 11, men eier jo ikke selvdisiplin!!13dpo og 14dpo
4+0 var jeg 15 dpoWæ! Hvor mange dpo?
Klør i fingrene av å prøve en til. Men burde vente til fredag, minst føler jeg - da er jeg 15 dpo (4+2)![]()

Ikke jeg hellerOhhhhh jeg bør sikkert vente til 14 dpo. Er 11, men eier jo ikke selvdisiplin!!
venter på 3+ nå
Haha not helping!4+0 var jeg 15 dpo![]()

14 dpo! Bedre å vente et par ekstra dager uansett. De er så lunefulle de digitale.Wæ! Hvor mange dpo?
Klør i fingrene av å prøve en til. Men burde vente til fredag, minst føler jeg - da er jeg 15 dpo (4+2)![]()
Synes denne var tydelig og fin til å være 9 dpo og med metode sine testerSvak positiv test 9 dpo![]()
Gratulerer så mye 
Om den blir sterkere så kan det jo være håp om noe! Ellers så har denne et dårlig rykte med skyggestreker. DessverreSpurt i IKM gruppa mi og, but I’m dying to know
Hatt skyggestrek på babyplan tidlig i 3 dager nå i dag. Er det vanlig at skyggestrek blir sterkere, eller kan jeg håpe på at det er en tidlig babystrek? Er 8dpo. Gårsdagens morgen øverst og dagens nederst
Vis vedlegget 477675
Hei! Har tatt make sure test (vanlig strimmel) 12 dpo men ser ingen strek her. Lagt ved bilde av nummer på pakken. Hvis det kan være til hjelp Ser svak strek på dine testerEr det flere som får skygger på MS som dette? (10 dpo) Har hatt et par runder tidligere med skygger, noen har utviklet seg å andre ikke.. Men når testen er tørr er den borte.
Vi har siste prøverunde selv nå før vi skal videre til ivf..
Er samme test med 2 min mellom
Vis vedlegget 477694Vis vedlegget 477695

Takk for tilbakemld!Hei! Har tatt make sure test (vanlig strimmel) 12 dpo men ser ingen strek her. Lagt ved bilde av nummer på pakken. Hvis det kan være til hjelp Ser svak strek på dine tester

Jeg har gått mye skygger på MakeSure-tester selv denne runden, både mens den tørker og etterpå. Blir gal av det! Er 12 dpo idag, og kan såviiiidt skimte noe på 25ml-testen, og noen får relativt tydelig strek etter fristen. Men alt er for svakt til å være noe på 12 dpoEr det flere som får skygger på MS som dette? (10 dpo) Har hatt et par runder tidligere med skygger, noen har utviklet seg å andre ikke.. Men når testen er tørr er den borte.
Vi har siste prøverunde selv nå før vi skal videre til ivf..
Er samme test med 2 min mellom
Vis vedlegget 477694Vis vedlegget 477695
i dag er jeg 10 dpo. Syns jeg ser noe, men samtidig så tror jeg egentlig jeg har utviklet streksynsyndromet at this point