Oss testetøser imellom

image.jpg

Kveldens tester 10dpo. Det øker heldigvis godt :Heartpink

Hva slags tidligtester er bra for tiden? Brukte alltid babyplan forrige gang, men høres ut som mange klager på de nå?
Liker best clearblue sine tidligtester, føler en kan stole på de.. men de er veldig dyre, så har kjørt en kombo på de med bp sine (de kan gi utslag uten hcg)

Liker best clearblue sine tidligtester, føler en kan stole på de.. men de er veldig dyre, så har kjørt en kombo på de med bp sine (de kan gi utslag uten hcg)
Ja, er litt kjipt med dyre tester når man vil teste hver dag :hilarious:

Hei :) Beklager allerede for spm som er besvart 100 ganger, men var så vanskelig å finne igjen info nå når jeg trengte det.

Hvilke graviditetstester (strimler) anbefales for tiden? Nærmer seg mensen etter SA så må fylle opp lageret, og har tid til å bestille på nett. Make sure syns jeg har vært greie, men ganske svake, og har jo vært varierende batcher.

Hei :) Beklager allerede for spm som er besvart 100 ganger, men var så vanskelig å finne igjen info nå når jeg trengte det.

Hvilke graviditetstester (strimler) anbefales for tiden? Nærmer seg mensen etter SA så må fylle opp lageret, og har tid til å bestille på nett. Make sure syns jeg har vært greie, men ganske svake, og har jo vært varierende batcher.
Syns nesten alle testene har skygge streker nå for tiden :smiley-ashamed004

Hvis du går etter det som er billigst, så er det sikkert Baby Plan sine. Men du må være obs på at di tidlige er veldig kjent for falske positive/skygge streker. RFSU er helt drit syns jeg, tar lang tid å slå ut og veldig svake strekker. Også lit kjent for skygge streker. Og koster mye…
Har selv kun brukt di vanlige strimler fra MS, ikke di tidlige, og har av og til fått skygge strek på di vanlige, men ikke like ille som di æ har fått på BP sine tidlige. Det jeg forsøker gjøre akkurat nå er vente til jeg er en rimelig antal DPO før æ begynne teste i det hele tatt :hilarious: men har tatt en av hver test når jeg var helt 100% sikker jeg var ikke gravid for å se om noen av di gav skygger. Hjelper lit med forventninger.

RFSU tidlige stav er helt drit og. Koster jo kjempe mye penger, og tar egentlig like lang tid og slå ut som di ikke tidlige strimler… så anbefaler ikke di!

Syns nesten alle testene har skygge streker nå for tiden :smiley-ashamed004

Hvis du går etter det som er billigst, så er det sikkert Baby Plan sine. Men du må være obs på at di tidlige er veldig kjent for falske positive/skygge streker. RFSU er helt drit syns jeg, tar lang tid å slå ut og veldig svake strekker. Også lit kjent for skygge streker. Og koster mye…
Har selv kun brukt di vanlige strimler fra MS, ikke di tidlige, og har av og til fått skygge strek på di vanlige, men ikke like ille som di æ har fått på BP sine tidlige. Det jeg forsøker gjøre akkurat nå er vente til jeg er en rimelig antal DPO før æ begynne teste i det hele tatt :hilarious: men har tatt en av hver test når jeg var helt 100% sikker jeg var ikke gravid for å se om noen av di gav skygger. Hjelper lit med forventninger.

RFSU tidlige stav er helt drit og. Koster jo kjempe mye penger, og tar egentlig like lang tid og slå ut som di ikke tidlige strimler… så anbefaler ikke di!
Takk for godt svar!
Uff nei skygge orker jeg ikke. Er egentlig glad i å teste tidlig og myse for å se etter strek. Så vil heller ha en som slår ut sent men som er mer sikker, enn fare for skygger. Kanskje det bare blir make sure da :happy: Å vente med å teste er så god idé, men vet at jeg kommer til å teste fra sånn 7-8 dpo uansett :hilarious:

Takk for godt svar!
Uff nei skygge orker jeg ikke. Er egentlig glad i å teste tidlig og myse for å se etter strek. Så vil heller ha en som slår ut sent men som er mer sikker, enn fare for skygger. Kanskje det bare blir make sure da :happy: Å vente med å teste er så god idé, men vet at jeg kommer til å teste fra sånn 7-8 dpo uansett :hilarious:
Jeg er helt likens :hilarious: Syns det er så spennende å se en svak strek bli sterkere og sterkere! Men som sagt BP er ikke å stole på… er kanskje billigere enn andre, men gir skygge hver gang :smiley-ashamed004

Hva tenker dere om testene mine i dag? Fått svak skygge på Makesure i ett par dager, så tok jeg tidlig test og fikk disse. Er 13-14 dpo, venter mens i morgen eller over i morgen.

Vedlegg

• IMG_6103.jpeg
    IMG_6103.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 54
  • IMG_6099.jpeg
    IMG_6099.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 57
Ser jeg antydning til noe, skygge eller er jeg bare smågal? Er nok blenda, men ønsketenkningen er det ikke noe i veien med tydeligvis…

Vedlegg

• IMG_0356.jpeg
    IMG_0356.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 71
Når forventer dere 2-3 og 3+ på CB? Har så lyst til å se det stå «3+», men aner ikke når jeg kan forvente det. Ikke er jeg så gira på å bruke masse penger ved å kjøpe mange av de heller kjenner jeg…

Hei! Jeg tok en test da jeg sto opp i dag som jeg syns jeg skimtet en strek av, men tenkte siden det er tidlig test st det kanskje var falsk negativ, men tok en til nå i kveld (den nederste) som var litt sterkere (det viser litt dårligere på kamera) i tillegg til det tok jeg en clearblue 6 dager før uteblitt mens test som viste positiv… Jeg har prøvd i snart 3 år, har hatt 2 kjemiske. Men jeg er veldig redd at dette er falskt, itillegg er det første gang jeg tester positivt så tidlig. er nemlig 8DPO… har noen vært borti dette før? er det sånn at clearblue pleier å gi falske positive?

Vedlegg

• IMG_2236.jpeg
    IMG_2236.jpeg
    341 KB · Visninger: 91
  • IMG_2239.jpeg
    IMG_2239.jpeg
    73,6 KB · Visninger: 93
Hei! Jeg tok en test da jeg sto opp i dag som jeg syns jeg skimtet en strek av, men tenkte siden det er tidlig test st det kanskje var falsk negativ, men tok en til nå i kveld (den nederste) som var litt sterkere (det viser litt dårligere på kamera) i tillegg til det tok jeg en clearblue 6 dager før uteblitt mens test som viste positiv… Jeg har prøvd i snart 3 år, har hatt 2 kjemiske. Men jeg er veldig redd at dette er falskt, itillegg er det første gang jeg tester positivt så tidlig. er nemlig 8DPO… har noen vært borti dette før? er det sånn at clearblue pleier å gi falske positive?
Ser jo veldig fin strek på den nederste BP test. Av og til er fargestoffet i testen som er dårlig, så det slår ikke ut så fint. Men du er jo absolutt gravid, gratulerer :smiley-bounce012

Jeg har aldri hørt om at Clearblue viser falsk positiv, og den nederste testen er mer enn en skyggestrek.
Gratulerer som gravid! :love017
Får håpe spiren klorer seg godt fast

Når forventer dere 2-3 og 3+ på CB? Har så lyst til å se det stå «3+», men aner ikke når jeg kan forvente det. Ikke er jeg så gira på å bruke masse penger ved å kjøpe mange av de heller kjenner jeg…
Mine slo ut 3+ når jeg var mellom 5+2 og 5+4.
Etter at det slo ut 2-3 så ventet jeg 1 uke. Testet med Babyplan strimler inmellomtiden.

Hei hei! Egt 3 dager over men går på metformin og provera så syklusen driver og endrer seg litt ettersom. Men denne syklusen sitter jeg med en følelse om at noe e i gang…
Jeg vet at det fort kan væra skygge, og mest sannsynlig så e det få som ser noe her, men i virkeligheten så skimter man noe syns jeg :)
Men min første så var første testene sånn også ble de sterkere etter hvert :)
Derfor jeg også skriver e litt for og høre om deres rareste tidlig graviditets symptomer.
Til nå så har jeg hatt masse kramper, litt hodevondt, masse tissing og litt vondt i magen.

Vedlegg

• IMG_3358.jpeg
    IMG_3358.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 70
  • IMG_3370.jpeg
    IMG_3370.jpeg
    971,4 KB · Visninger: 72
  • IMG_3364.jpeg
    IMG_3364.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 71
Æsj, jeg er 5+3 i dag og hadde et håp om 3+ på CB Digital, men den gang ei..
Tok en strimmeltest som ble sterkere enn kontraststrek, så den alene er jo positivt. Men kjenner jeg blir skikkelig bekymret over 2-3 :(

Back
Topp