Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
bare veldig forvirret nå, hvis jeg følger min vanlige syklus så skal eggløsningen være rundt 1.august.
Det virket også som om jeg fikk eggløsning tidlig etter SA, men den kom ikke før på dag 23Okey, jeg er litt forvirret nå. Forrige pp endte med en kjemisk graviditet. Fikk tr fredag for 1 uke siden og blødde i 5 dager, mye mindre blødning enn vanlig. I går var jeg på CD 8 og begynte med EL tester og testen var ganske sterk i forhold til hva jeg har opplevd før så tidlig i syklusen, i dag var testen mye svakere. Er det mulig at eggløsning kan komme så tidlig etter kjemisk? Testen i går var jo ikke positiv, men den ble tatt ganske sent i går kveld så vet ikke hvordan den ville vært tidligere på dagen. Jeg pleier å ha litt murringer og økt lyst dagene rundt eggløsning og det har jeg opplevd de siste par dagenebare veldig forvirret nå, hvis jeg følger min vanlige syklus så skal eggløsningen være rundt 1.august.Vis vedlegget 465745

Det er nok litt ulik sensitivitet på disse (cb slår ut på lavere hcg konsentrasjon enn de andre som er vanlige 25 tester). Jeg ville absolutt stolt på den positive Cb testen, men det er tidlig. Om spiren klorer seg fast burde du få positiv på vanlige tester innen et par dager vil jeg troJeg gjennomførte jo assistert befruktning (inseminering), og hadde testdag i dag (14 dager etter inseminering). Jeg fikk positiv test i går med clearblue ultra tidlig digital test, men i morges fikk jeg negativ på testen fra klinikken og en annen, men positiv på samme type test som i går. Er litt bekymret for at det er den positive testen som er feil..... må jo bare fortsette å teste, da... klinikken ba meg teste igjen om noen dager.. måtte bestille nye tester i natt da jeg tok![]()

Ja, er det vi (jeg og de nærmeste som vet) også tenker. Så håper det slår ut på de andre snart også!Det er nok litt ulik sensitivitet på disse (cb slår ut på lavere hcg konsentrasjon enn de andre som er vanlige 25 tester). Jeg ville absolutt stolt på den positive Cb testen, men det er tidlig. Om spiren klorer seg fast burde du få positiv på vanlige tester innen et par dager vil jeg tro![]()
Jeg ser dessverre ikke noe, hvordan gikk det videre ?
Hadde bare en av den tidligtesten, men har begynt å få strek på vanlig test. Fortsatt svak, så tar den med en klype salt endaJeg ser dessverre ikke noe, hvordan gikk det videre ?![]()
Ååå krysser fingrene!Hadde bare en av den tidligtesten, men har begynt å få strek på vanlig test. Fortsatt svak, så tar den med en klype salt enda![]()
Her er den vanlige. Som sagt, veldig svak, men jeg har aldri pleid å få slike streker utenom graviditet. Så litt spent på hva de neste dagene viserÅåå krysser fingrene!![]()

Veldig spennende jaHer er den vanlige. Som sagt, veldig svak, men jeg har aldri pleid å få slike streker utenom graviditet. Så litt spent på hva de neste dagene viser
Vis vedlegget 465979
Jeg ser en her! Så spennende!Her er den vanlige. Som sagt, veldig svak, men jeg har aldri pleid å få slike streker utenom graviditet. Så litt spent på hva de neste dagene viser
Vis vedlegget 465979
Føler der var slik strek eg fikk forrige pp. Måtte åpne testen for å få den på bilde til og med
Får du sen eggløsning så vil mest sannsynlig mensen bli forsinket tilsvarende. Altså om el er 10 dager forsinket så kan du forvente at mensen er 10 dager forsinket. Men mest av alt håpe at den ikke kommerVis vedlegget 466142
Er ca dag 25. Pleier å ha strek på eggløsning dag 15 men fikk ikkje denne gongen. Plutseleg følte eg meir utflod og murring I dei siste dagene. Tok ein el test I går kveld og den blei mørk. Så I dag tidlig tok eg den siste og var forsatt mørk. Tr kjem ca onsdag neste uke. Er da ein sein eggløsning kanskje? Då vil jo ikkje egget klare å feste seg I så fall
Har alltid hatt regelmessig syklus så om den kjem heile ti dager for seint uten at det er graviditet er for meg heilt utenkelig å kunne forståFår du sen eggløsning så vil mest sannsynlig mensen bli forsinket tilsvarende. Altså om el er 10 dager forsinket så kan du forvente at mensen er 10 dager forsinket. Men mest av alt håpe at den ikke kommer![]()
Ser den… de få gangene el har vært forsinket hos meg får jeg også lenger syklus. Det skjer kanskje 1-2 ganger i året. Har klokkesyklus ellers… hos meg er lutealfasen alltid 13 dager.Har alltid hatt regelmessig syklus så om den kjem heile ti dager for seint uten at det er graviditet er for meg heilt utenkelig å kunne forstå

Haha ja veit ikkje kor ellers eg skulle lagt ut bilde. Håper no at det er sikkelig eggløsning slik at eg har ein sjanse denne månedenSer den… de få gangene el har vært forsinket hos meg får jeg også lenger syklus. Det skjer kanskje 1-2 ganger i året. Har klokkesyklus ellers… hos meg er lutealfasen alltid 13 dager.
Jeg reagerte forresten med «elsker» på innlegget ditt i ikm gruppen, registrerte ikke i farten at det var LH test![]()
Krysser fingrene for el! Mange mener jo at lang modningstid kan være bra for kvaliteten på egget!Haha ja veit ikkje kor ellers eg skulle lagt ut bilde. Håper no at det er sikkelig eggløsning slik at eg har ein sjanse denne måneden