Makesure burde dessverre vist noe 13 DPOPrøvde make sure nå. Vel og merke kun en time etter forrige, men den har ingenting. Er nok ingenting
Vis vedlegget 464096
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Makesure burde dessverre vist noe 13 DPOPrøvde make sure nå. Vel og merke kun en time etter forrige, men den har ingenting. Er nok ingenting
Vis vedlegget 464096
Ohhh! Ser så vidt antydning til noe, men kan også være en skygge? Mulig du ser det bedre irl!
Jeg ser, og virker som den er rosa!
Ohhh! Ser så vidt antydning til noe, men kan også være en skygge? Mulig du ser det bedre irl!
Ser den bedre irl. Vanskelig å ta bilde her (på jobbJeg ser, og virker som den er rosa!
) da det er så sterkt lys.. Men ser noe i hvert fall 
Så spennende! Du må teste i lunsjen da!Ser den bedre irl. Vanskelig å ta bilde her (på jobb) da det er så sterkt lys.. Men ser noe i hvert fall
![]()

Jeg ser!!! Dette ser jo ut som babystrek
9 dpo?Ser jo antydning til rosa ut, og da er den vel mer rosa irl ?
Ja, jeg synes den er mer tydeligere og rosa irl!Ser jo antydning til rosa ut, og da er den vel mer rosa irl ?
Ja, 9 dpoJeg ser!!! Dette ser jo ut som babystrek![]()
9 dpo?

Ser jo strek helt tydelig! Hvilken dpo?
Vet ikke! Dette er helt uplanlagt. Fullammer en 4 mnd gammel babySer jo strek helt tydelig! Hvilken dpo?
Vet ikke! Dette er helt uplanlagt. Fullammer en 4 mnd gammel babyTror ikke helt på at jeg kan være gravid
Ingen erfaring men syntest dei såg tydeleg og sikkelig utEr det noen som har erfaring med MS stav? Fikk to tester med strek på idag. Mens BP var negativ. Samme sensitivitet på de.Vis vedlegget 464248
Går an å vere gravid sjølv om ein fullammer. Streken såg jo veldig tydelege ut dåVet ikke! Dette er helt uplanlagt. Fullammer en 4 mnd gammel babyTror ikke helt på at jeg kan være gravid
Tok en test fordi jeg har vært litt kvalm. Tar en ny i morgen for sikkerhets skyld!Aha! Hvorfor tok du test? Kanskje det er skygge da om den er mer grå enn rosa!
Ligner på min test 9dpo