Hvilket batchnr er det du har på makesure? De har hatt noen med svakt fargestoff, så strekene aldri blir like sterke som kontrollstreken. Kanskje du har en av dem? Syns jo den andre testen din har en veldig fin strek, med tanke på at de ofte er mye tregere til å slå ut om det er RFSU sin
Beste er å få tatt HCG blodprøve, men forstår at du er ekstra stresset med tanke på at du skal reise nå. Håper gynekologen vil kunne gi deg litt avklaring
Takk for svar!

Jeg har akkurat mistet all selvkontroll hva gjelder testing.
Måtte sjekke om det faktisk er testene som er problemet, for jeg holdt på å bli sprø av bekymring da de enda ikke var sterke 19 dpo..!
Jeg hadde såkalt «dye stealer» lenge før dette ved mine to fullgåtte graviditeter, sammenlignet med nå. Det bekymret meg veldig!
Så da kjøpte jeg ny batch for å sammenligne. Jeg hadde MakeSure som slutter på 11 fra før, og nå kjøpte jeg 61. Vet at begge har dårlig rykte (svake tester), men ville gjerne sammenligne. Fant dessverre ikke de som visstnok er gode. Så kjøpte jeg RFSU, og digital. Testet med strimler fra begge batchene, og sammenlignet med RFSU, samt validerte med digital, OG dro til privat gynekolog for å sjekke at det lå på riktig plass.

All in! Orket ikke mer bekymring. Det ble dyyyrt!
Vi så fostersekk i livmoren på GU, men uten noe inni. Trolig er det bare for tidlig, for var i teorien 4+6 ved undersøkelsen. Plommesekken og foster vises vanligvis etter 5 og en halv uker (har jeg googlet meg til), så det var litt beroligende. Gynekologen sa likevel at hun verken kunne utelukke graviditet utenfor livmoren, eller SA ut i fra det hun så. Men ting tyder på at det går fint, bare at jeg kanskje er litt kortere på vei.
Strekene var blitt sterkere, og RFSU kjempesterk! Digital sa 2-3 og jeg skal være 5+0 nå.
Så nå konkluderer jeg med at MakeSure kan forårsake paranoia pga svake streker, også reiser jeg på ferie og orker ikke mer bekymring. Det får gå som det går.

Skal prøve å glede meg.
Legger ved bilde av testene jeg har tatt de siste par dagene, og sammenlignet batch 11 og 61 (ganske like), og ultralyd, samt et bilde fra nettet som beroliget meg.