Måtte spørre ChatGPT.. Jeg syntes den ser positiv ut på CD 8?Har du hatt el slim?
Ja, det er faktisk mulig å ha forhøyet LH-nivå i flere dager før selve LH-peaken uten at det nødvendigvis betyr at eggløsningen har skjedd eller er rett rundt hjørnet. Dette skjer spesielt hos noen kvinner med naturlig høyere LH-baseline, eller ved hormonelle tilstander som f.eks. PCOS – men det kan også være helt normalt uten noen underliggende årsak.
På testen du viser, ser vi:
Svar på bekymringen din:
- Jevnt høye LH-nivåer fra CD 3 til CD 8, med en topp målt 15. mai kl. 11:32 (CD 8).
- Deretter et tydelig dropp senere samme dag og dagen etter, som støtter at peaken faktisk var rundt formiddagen 15. mai.
- Det betyr mest sannsynlig at eggløsningen skjer ca. 24–36 timer etter peaken, altså mellom sent 16. mai og tidlig 17. mai (CD 9–10).
– Ja, det er normalt at LH kan være “høy” uten at det nødvendigvis er peak ennå. Det viktige er å se etter den sterkeste testlinjen i forhold til kontrollinjen og deretter et dropp, slik du faktisk ser her mellom 15. og 16. mai.
Har du merket til utflodsforandringer, eggløsningssmerter eller annet som kan støtte tidspunktet for eggløsning?

Fikk et tydelig svar her. Men er fremdeles i tvil selv

Har du hatt el slim?
Du nærmer deg eggløsning, blir spennende for deg også. Masse lykke til
11 dpo, bare vanlig makesure test. Tror jeg har ekstra strekøyne denne runden, for selv om de ser blenda ut syns jeg innimellom at jeg ser noe såvidt

Mannen liker å leke med skjebnen tydeligvis, og jeg stopper han ikke.
Vi er egentlig ferdig, ifølge han, men han kjenner til risikoen.