Oss testetøser imellom

Ja jeg begynnner å bli noe mer optimistisk nå. HCG blodprøve var 9, 9dpo! Ny imorgen! Men prøver å tenke at stigning på testene hjemme er god!
Syns det ser veldig bra ut. Ingen tvil om at du er gravid iallefall. Jeg har troen på spiren din :happy:

Noen som har erfaring med RSFU tidlig? Streken var der (svakt) i begynnelsen men etter noen minutter (5-6 min kanskje) så forsvant den.. merkelig. Noen som ser noe i det hele tatt?:wacky:

Vedlegg

• IMG_4131.jpeg
    IMG_4131.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 117
  • IMG_4132.jpeg
    IMG_4132.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 114
  • IMG_4142.jpeg
    IMG_4142.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 118
Noen som har erfaring med RSFU tidlig? Streken var der (svakt) i begynnelsen men etter noen minutter (5-6 min kanskje) så forsvant den.. merkelig. Noen som ser noe i det hele tatt?:wacky:
Opplevde samme ifjor! Var kjemperart. Dessverre virket det ut som fargestoffet satt fast litt, og så trakk seg bortover - var ikke gravid :( Men håper det er starten på noe for deg! :love7

Synst dagens test(12 dpo) er svakere enn gårsdagens… den er andt nederst! Men fikk utslag på normal test. Det fikk jeg ikke 10 dpo…. Er så redd dette ender i kjemisk.
IMG_0067.jpeg

Samme test på de to siste, men hvorfor slår de ut så forskjellig ? Skal sies at EL skal være i morgen, så fikk litt bakoversveis nå at den er så sterk! :laughing002

Vedlegg

• IMG_8291.png
    IMG_8291.png
    977 KB · Visninger: 70
Jeg tok liksågodt en av tidlig testene som kom i posten i dag når jeg kom hjem, på veeeldig utvannet u. Og jeg trur helt seriøst jeg ser en strek på den testen og den kom innen fristen :sad010
Jeg tør ikke helt å tru på det, så skal ta ennå en i kveld og en i morgen tidlig sånn at jeg er helt sikker. Men noen andre som også ser streken??

Vedlegg

• IMG_4124.png
    IMG_4124.png
    538 KB · Visninger: 83
  • IMG_4123.jpeg
    IMG_4123.jpeg
    363,4 KB · Visninger: 84
Jeg tok liksågodt en av tidlig testene som kom i posten i dag når jeg kom hjem, på veeeldig utvannet u. Og jeg trur helt seriøst jeg ser en strek på den testen og den kom innen fristen :sad010
Jeg tør ikke helt å tru på det, så skal ta ennå en i kveld og en i morgen tidlig sånn at jeg er helt sikker. Men noen andre som også ser streken??
Ser!! :love7

Ingen problem å se den!! :happy093 :excited001

CD28 idag etter MA. Har ingen anelse om EL har vært eller ikke, har ikke testet eller noe tegn til EL (men det har jeg ikke så mye av til vanlig heller). Vi har lagt inn aksjer med en dag eller to i mellom siden jeg sluttet å blø, så begynner å bli ganske lei av aksjelegging denne gangen :hilarious: idag tok jeg en EL test og graviditetstest, begge var negativ da.

Idag har jeg vært litt øm i magen, håper jo selvfølgelig at jeg får en positiv graviditetstest snart, men prøver å ikke håpe for mye. Er jo blitt helt desperat etter å være gravid igjen etter å ha mistet, det har blitt så intenst og slitsomt!

Vet ikke hvor jeg egentlig ville med dette innlegget, men måtte lufte tankene litt.

Back
Topp