Oss testetøser imellom

Hadde ikke trodd jeg skulle i tilbake til denne tråden, men jeg trenger hjelp av gode øyne. Har tilbrakt 1 år og 9 mnd her inne, og vet dere kan dette. Går på prevensjon (cerazette), får ikke el så aner ikke dpo eller cd. Hva sier dere, testetøser? (Min forrige strek ble 1 i går :Heartred)
IMG_9235.jpeg

IMG_9236.jpeg

Hadde ikke trodd jeg skulle i tilbake til denne tråden, men jeg trenger hjelp av gode øyne. Har tilbrakt 1 år og 9 mnd her inne, og vet dere kan dette. Går på prevensjon (cerazette), får ikke el så aner ikke dpo eller cd. Hva sier dere, testetøser? (Min forrige strek ble 1 i går :Heartred)
Vis vedlegget 453059
Vis vedlegget 453060
Kan skimte noe vagt på den nederste , men den streken ser ut som uten fargestoff og kun skygge . Håper du får svaret du ønsker deg ❤️

Kan skimte noe vagt på den nederste , men den streken ser ut som uten fargestoff og kun skygge . Håper du får svaret du ønsker deg ❤️
tipper det er skygge. Er vanskelig, for vi ønsker oss en til men har egentlig ikke økonomien til det. Så det er et slags håp samtidig som det absolutt ikke burde skje. Får teste igjen om noen dager

Tok vanlig babyplan test på første morgen u og den som er cb ekstra tidlig digital på andre u i dag. På babyplan kan en skimte en strek, mens den fra cb var negativ :( Er bare 7 dpo i dag da, så ennå tidlig.
Legger ved testen og håper det ikke bare er meg som ser syner❤️

Vedlegg

• IMG_4095.jpeg
    IMG_4095.jpeg
    367,7 KB · Visninger: 94
Tok vanlig babyplan test på første morgen u og den som er cb ekstra tidlig digital på andre u i dag. På babyplan kan en skimte en strek, mens den fra cb var negativ :( Er bare 7 dpo i dag da, så ennå tidlig.
Jeg ser strek på testen på bildet! Er jo veldig tidlig så håper de andre kommer etterhvert :Heartred

Jeg ser jeg og! Krysser :love7

Ser :love7

Jeg trenger hjelp til å se på denne. Jeg ser noe her, men ser jeg noe kun fordi jeg ønsker det så sterkt at øynene mine har utviklet streker?

Vedlegg

• IMG_7438.jpeg
    IMG_7438.jpeg
    1 MB · Visninger: 97
  • IMG_7439.jpeg
    IMG_7439.jpeg
    153,2 KB · Visninger: 97
Last edited:
9dpo, ikm mandag. Disse testene jeg har er selvfølgelig av den beryktede 32 batchen også, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro :hungover:
Ååå.. Jeg hadde planer om å kjøpe make sure i går, men gjorde det ikke når alle sluttet på 32 :hilarious:

Prøv et annet merke? :shy:

Ååå.. Jeg hadde planer om å kjøpe make sure i går, men gjorde det ikke når alle sluttet på 32 :hilarious:

Prøv et annet merke? :shy:
Åh, smart. Jeg tenkte ikke over å sjekke lot nr før etter jeg hadde kommet hjem, og da hadde jeg allerede åpnet en test. Så tåkete i nøtta.
Jeg bør skaffe noen nye, ja. Tenkte jeg skulle få forumet til å fortelle meg at jeg ser syner, sånn at jeg ikke trengte å kjøpe nye før neste syklus:hilarious:

Back
Topp