Oss testetøser imellom

Det der bør være baby :wideyed: :love017 du har ikke make sure?
Jeg stoler ikke på disse testene før jeg dobbelsjekker med en annen type, jeg har fått så mye skygge, også sterke. Men jeg håper virkelig at dette er babystrek, både for deg og bp sin skyld ❤️❤️
Neei har bare bp :( Men jeg spotta litt rosa nå :(

Kan være festeblødning? Jeg hadde en liten blødning da jeg var 3+5 og det gikk «bra» (til uke 19)
Ååhh håper det :( Om det er kjemisk, da vil vel testen være like sterk/ svakere i kveld? Eller kan den bli sterkere selv om det er kjemisk??

Ååhh håper det :( Om det er kjemisk, da vil vel testen være like sterk/ svakere i kveld? Eller kan den bli sterkere selv om det er kjemisk??
Den skal vel bare vise sterkere strek annenhver dag, så det er ikke noe farlig! Mine streker var like sterke samme dag, men ble sterkere to dager etter :love017

Kan det være kjemisk da? :( Jeg har spottet litt før men det er veldig lite :scratch
Jeg trodde ikke kjemisk blødning kom før selve mensendagen/ litt etter, og da fremstår det bare som en normal mensen :think005 men kan sikkert variere det altså! Jeg tenker at det er mer sannsynlig med en festeblødning enn med en kjemisk hvertfall, uten å prøve å gi deg falske forhåpninger:Heartred

Hvis det er kjemisk så vil du se det på testene veldig raskt i alle fall. Men jeg krysser fingrene for festeblødning :D
Hvor fort kan man se at testen blir svakere da? Om den er sterkere i kveld, er det vel mer sannsynlig festeblødning eller? :bag:

Hvor fort kan man se at testen blir svakere da? Om den er sterkere i kveld, er det vel mer sannsynlig festeblødning eller? :bag:
Nå hadde ikke du så sterk strek, så mulig den vil være negativ i kveld, i det minste veldig svak.
Jeg fikk sterke streker de 2 gangene jeg mistet 4+5 og 4+6, kunne se det tydelig på testene at hcg sank. Det var slik jeg skjønte det ikke gikk veien.
Om den har økt til i kveld, så er det kanskje festeblødning, skjøre slimhinner elle noe❤️

Hvor tidlig i syklusen begynner dere å teste for eggløsning egentlig?
Normalt får jeg EL på CD 20 ca, men dette er første syklus etter senabort, og har hørt at man kan få litt endret syklus da. CD 5 i dag og ikke testet noe enda

Nå hadde ikke du så sterk strek, så mulig den vil være negativ i kveld, i det minste veldig svak.
Jeg fikk sterke streker de 2 gangene jeg mistet 4+5 og 4+6, kunne se det tydelig på testene at hcg sank. Det var slik jeg skjønte det ikke gikk veien.
Om den har økt til i kveld, så er det kanskje festeblødning, skjøre slimhinner elle noe❤️
Tusen takk for svar❤️

Hvor tidlig i syklusen begynner dere å teste for eggløsning egentlig?
Normalt får jeg EL på CD 20 ca, men dette er første syklus etter senabort, og har hørt at man kan få litt endret syklus da. CD 5 i dag og ikke testet noe enda
Jeg pleier også å ha el seint, så jeg starter på cd 14 ca. Men jeg får også tydelige el smerter ca 4 dager før el.
Denne syklusen fikk jeg el smerter på cd 13 og egget slapp plutselig på cd 16, første gang det har sluppet så tidlig :)

Jeg pleier også å ha el seint, så jeg starter på cd 14 ca. Men jeg får også tydelige el smerter ca 4 dager før el.
Denne syklusen fikk jeg el smerter på cd 13 og egget slapp plutselig på cd 16, første gang det har sluppet så tidlig :)
Skjønner! Ja da kan jeg nok vente litt enda, blir så redd for å plutselig miste EL :laughing002 Så bra du hadde rukket å starte å teste deg da egget slapp, så du fikk det med deg:Heartred

Skjønner! Ja da kan jeg nok vente litt enda, blir så redd for å plutselig miste EL :laughing002 Så bra du hadde rukket å starte å teste deg da egget slapp, så du fikk det med deg:Heartred
Ser den! Pleier du å ha symptomer på el?

Ja, det gikk veldig raskt denne gang! Utrolig glad vi fikk inn aksjer i tide jeg har lang LH topp, som regel blir den positiv på kvelden, og så knallpositiv neste dag når egget slipper. Men denne gang ble den knallpositiv med en gang og egget slapp samme dag :laughing002
Screenshot_20240313_092619_Premom.jpg
Edit: jeg temper, så derfor vet jeg når egget slapp :joyful:

Jeg skal fjerne polypper i mai , tenkte da å ha en pause fra temping og testing fram til da, hvis jeg klarer . Vil det da bli kokko i premom og ff ? Er det noen som har tatt pause fra appene ?

I dag tok jeg CB digital eggløsningstest. Den viste lav fertilitet. I går var den på høy. Har bare hatt høy en dag og ikke maksimal. Har noen flere opplevd dette? Vil det si at jeg ikke får eggløsning denne mnd?

Ser den! Pleier du å ha symptomer på el?

Ja, det gikk veldig raskt denne gang! Utrolig glad vi fikk inn aksjer i tide jeg har lang LH topp, som regel blir den positiv på kvelden, og så knallpositiv neste dag når egget slipper. Men denne gang ble den knallpositiv med en gang og egget slapp samme dag :laughing002
Vis vedlegget 430598
Edit: jeg temper, så derfor vet jeg når egget slapp :joyful:
Oi spennende, krysser fingene :Heartred Jeg husker ikke, for er så lenge siden sist EL nå, men mistenker at de symptomene jeg tror jeg har hatt, har blitt lagt merke til kun fordi jeg tester og temper.

Btw hvilken temp bruker du? Synes min er så sykt treig på å pipe når jeg måler. Jeg har makesure sin.

Back
Topp