Testetøs
Flørter med forumet
Absolutt! Så skulle normalt sett ikke sunket i hcg, når testene øker sånn innvendig. Så krysser fingrene for at HCG blodprøve har økt i morgenStooor forskjell ja!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt! Så skulle normalt sett ikke sunket i hcg, når testene øker sånn innvendig. Så krysser fingrene for at HCG blodprøve har økt i morgenStooor forskjell ja!

Det er jeg sikker på at den har! Oppdater oss da, og kom inn i novemberforumetAbsolutt! Så skulle normalt sett ikke sunket i hcg, når testene øker sånn innvendig. Så krysser fingrene for at HCG blodprøve har økt i morgen![]()
![]()

Ja, skal oppdatere så fort jeg har svarene klareDet er jeg sikker på at den har! Oppdater oss da, og kom inn i novemberforumet![]()
er det lukket forum eller åpent?Oppdatering!Det er jeg sikker på at den har! Oppdater oss da, og kom inn i novemberforumet![]()
Ja, den er jo superbraOp
Oppdatering!
Hcg tirsdag - 460
Hcg torsdag - 947
Så er over dobling med ca 46timer mellom prøvene. Så det lover godt. Skal måle på nytt på mandag

Da kan du drikke . Det er uansett ikke noe kobling mellom deg og eggetSkulle kanskje postet her istedet for inne på IKM-gruppen..
Men vi bruker temping som prevensjon, som har gått bra lenge, men hadde en kjemisk i januar. Så nå er jeg klok av skade og har begynt å teste for sikkerhetsskyld om jeg skal drikke noe alkohol i dpo-land.
Denne er helt blenda sant? Kveld 8 dpo. Har brukt godt med lys.
Det har du selvfølgelig helt rett i!Da kan du drikke . Det er uansett ikke noe kobling mellom deg og egget![]()
Ser strek, men ville tatt en nytt og sjekket innen tidenHva tenker dere om denne?
Tok testen og den ble liggende på benken en time da lillegutt på 6 mnd våknet fra luren sin.
Ble litt satt ut da jeg kom tilbake, syns å se en strek der….

Ta ny om du har flere og se innen tiden, men syns også at jeg ser noe der.Hva tenker dere om denne?
Tok testen og den ble liggende på benken en time da lillegutt på 6 mnd våknet fra luren sin.
Jeg ser strek! Har du tatt flere?Jeg er mellom 7-8 DPO i dag, og jeg hadde bare en følelse i dag som sa at jeg burde kjøpe en test. Fullført samleie 5 dager før eggløsning, hoppet av i svingen de 2 neste dagene.
Dette er da mulig resultatet? Har jeg streksyn?
Hadde positiv test med barn nr. 2, også 8 DPO.
Hadde egentlig tenkt til å holde meg til i morgen tidlig, men vet ikke om jeg klarerJeg ser strek! Har du tatt flere?Spennende!

Hahah, føler den så innmari. Ny test i kveld støttes herfra i hvert fall, følger spent med!!Hadde egentlig tenkt til å holde meg til i morgen tidlig, men vet ikke om jeg klarer![]()
Jeg har fått sånne streker på disse uten at det var noe håper babystrek på degJeg er mellom 7-8 DPO i dag, og jeg hadde bare en følelse i dag som sa at jeg burde kjøpe en test. Fullført samleie 5 dager før eggløsning, hoppet av i svingen de 2 neste dagene.
Min erfaring med metode er at det IKKE kommer en sånn strek uten at det er utslag på noe.. de gangene jeg har fått veldig svake positive på metode, så har de gjerne blitt sterkere etter en liten stund(som ofte gjelder med de fleste tester). I tillegg så har de litt dårlig fargestoff, så en svak strek med metode kan være en sterk strek.. her er min metode i fjor, og mine 3 for noen år tilbake(fikk digital senere på dagen)Hva tenker dere om denne?
Absolutt positiv, ville jeg sagt !!Jeg er mellom 7-8 DPO i dag, og jeg hadde bare en følelse i dag som sa at jeg burde kjøpe en test. Fullført samleie 5 dager før eggløsning, hoppet av i svingen de 2 neste dagene.