Oss testetøser imellom

Ny test her idag, tror nok jeg bare har fått streksyn, vil jo gjerne det skal være noe.. Noen andre som forhåpentligvis ser?

Vedlegg

• IMG_1539.jpeg
    IMG_1539.jpeg
    624,1 KB · Visninger: 103
Altså jeg blir virkelig gal. Er det en antydning til strek her eller har jeg mistet det fullstendig? :nailbiting: samboeren min mener det i hvert fall, Hahah.
Tror jeg har hatt skikkelig uflaks med skyggestreker nå. Evt leter litt for hardt etter streker og fantasien går bananas, haha. Klinkende negative tester i dag på CD 30 og satser på TR i morgen.

Synes jeg har svak test i dag på cd12. Makesure vanlig. Noen som har brukt disse og kan si noe om hvor raske de er på progresjon? Vet feks rfsu er kjent for å ta lang tid før det blir tydelig strek :)

Hvilken dag fikk dere positiv test. Det tidligste dere testa. Hvilken syklus dag?
Syklusdag har ikke så mye å si, da den varierer ut i fra hvor lang syklus man har. Jeg fikk positiv test 9 dpo, som betyr 9 dager etter eggløsning. Det er det tidligste jeg har fått positiv test, men viktig å huske at ikke alle får positiv test så tidlig som det. 12-14 dager etter eggløsning og evt ved uteblitt mens er mer sannsynlig å få positiv test :happy:

Ja, det gjorde ikke vondt det meste av tiden. Men akkurat den perioden hun skulle gi et siste kraftig trykk for å kanskje kunne åpne noe, så gjorde det skikkelig vondt og jeg besvimte :p
Hjelpes , lurer på hva hun tenkte da . Jeg ser det for meg :bag: :laughing002 Huff stygt å le også . Det er jo liksom pinlig nok å skreva oppi den stolen der :nailbiting::bag: også svimer du av hehe

Hjelpes , lurer på hva hun tenkte da . Jeg ser det for meg :bag: :laughing002 Huff stygt å le også . Det er jo liksom pinlig nok å skreva oppi den stolen der :nailbiting::bag: også svimer du av hehe
Der og da så var jeg så dårlig at jeg kunne ikke brydd meg mindre, men noe pinlig å tenke på i ettertid :p

Back
Topp