Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser antydninger til noeNy test her idag, tror nok jeg bare har fått streksyn, vil jo gjerne det skal være noe.. Noen andre som forhåpentligvis ser?
Tror jeg har hatt skikkelig uflaks med skyggestreker nå. Evt leter litt for hardt etter streker og fantasien går bananas, haha. Klinkende negative tester i dag på CD 30 og satser på TR i morgen.Altså jeg blir virkelig gal. Er det en antydning til strek her eller har jeg mistet det fullstendig?samboeren min mener det i hvert fall, Hahah.
Ny test her idag, tror nok jeg bare har fått streksyn, vil jo gjerne det skal være noe.. Noen andre som forhåpentligvis ser?

Syklusdag har ikke så mye å si, da den varierer ut i fra hvor lang syklus man har. Jeg fikk positiv test 9 dpo, som betyr 9 dager etter eggløsning. Det er det tidligste jeg har fått positiv test, men viktig å huske at ikke alle får positiv test så tidlig som det. 12-14 dager etter eggløsning og evt ved uteblitt mens er mer sannsynlig å få positiv testHvilken dag fikk dere positiv test. Det tidligste dere testa. Hvilken syklus dag?

Hjelpes , lurer på hva hun tenkte da . Jeg ser det for megJa, det gjorde ikke vondt det meste av tiden. Men akkurat den perioden hun skulle gi et siste kraftig trykk for å kanskje kunne åpne noe, så gjorde det skikkelig vondt og jeg besvimte![]()
Huff stygt å le også . Det er jo liksom pinlig nok å skreva oppi den stolen der 
også svimer du av heheDer og da så var jeg så dårlig at jeg kunne ikke brydd meg mindre, men noe pinlig å tenke på i ettertidHjelpes , lurer på hva hun tenkte da . Jeg ser det for meg![]()
Huff stygt å le også . Det er jo liksom pinlig nok å skreva oppi den stolen der
også svimer du av hehe
Hehe nei den ser jeg . HuffDer og da så var jeg så dårlig at jeg kunne ikke brydd meg mindre, men noe pinlig å tenke på i ettertid![]()

Ser noe, men det kan være skygge. Fortsatt svært tidlig! Håper det utvikler seg9 dpo etter ivf. Hadde håpet på bedre test![]()

Graviditetstest altsåNoen som vil legge ut bilde av hvordan testpinne til clearblue monitoren har sett ut ved positiv test?![]()

Ingen erfaring, kan se ut som en skygge derNoen som har erfaring med test fra dollar store? E dette en skyggestrek? Vis vedlegget 429228