Oss testetøser imellom

Så rart, på første bilde ser jeg ikke, men på svart/hvitt ser jeg strek på begge testene :Heartpink
Jepp, det er det samme for meg :smiley-ashamed004 Det synes litt mer i virkeligheten enn på bilde, men bare som helt svake, svake skygger. Men 10 dpo er jo tidlig. Håper bare det er et godt tegn!

Jeg er cd 17, dpo2-3, og har lyst til å begynne å teste allerede, haha. Enda mannen råder meg til ikke å begynne å teste før etter IKM, fordi vi ble så lei oss for kjemisk forrige syklus. Jeg tror ikke jeg kan love han det altså ;)

Noen som ser? 8dpo. Tror jeg ser noe, men fått skygge på disse før.

Vedlegg

• IMG_2587.jpeg
    IMG_2587.jpeg
    743 KB · Visninger: 139
Jeg har dessverre fått sånn strek etter tiden har gåttt ut uten at det har vært graviditet❤️ Håper at det er noe! Hvis det kom strek innenfor tiden vil jeg tro at det tyder positivt :D
Takk for svar, tok ein ny ein i dag, og den var hakket tydligere enn i går. Dette bilde er tatt innanfor tiden. Streken er meir blå enn på kamera:smiley-ashamed004 men dette kan jo også vere enda ein skyggestrek, mens er 9 dager forsinket så burde vell kanskje vert meir positiv, men har uregelmessig mens
IMG_3569.jpeg

Back
Topp