12Veldig tydelig strek.Hvor mange DPO er du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12Veldig tydelig strek.Hvor mange DPO er du?
Vi er herDu og resten av mai-gjengen er skikkelig savna her å![]()
Er inne å sniker litt av og til hos dere for å følge medVi er her![]()
Takk, håper spiren holder seg fast denne gangen! Mai-gjengen likte jeg godt den korte stunden jeg fikk vært derÅh- så fantastisk! Savner deg og @Malskj12 i mai-gjengen

Synes jeg ser noeNoen som skimter noe her? Litt kort tid siden sist toalettbesøk![]()
Blir spennende i morgen tidligSynes jeg ser noe![]()
I svart hvitt kan jeg skimte en strek der...Noen som skimter noe her? Litt kort tid siden sist toalettbesøk![]()
Ja, på bilde nr 2 ser jeg strekNoen som skimter noe her? Litt kort tid siden sist toalettbesøk![]()

Her skulle svaret mittHerlighet, man blir jo helt gal av denne testingen. Jeg er 10 dpo idag, og har tatt to tester i kveld. En på litt utvanna urin. Er det en skygge her eller er det helt blenda? Jeg skjønner ikke hvorfor jeg stresser så veldig med dette i kveld når jeg uansett ikke får noe klart svar får streken er der (eller ikke). Men kanskje noen andre skimter noe her? Et bilde i farge og ett i svart/hvitt.
Skimter noe ja. Spesielt på svart/hvitt bildeHerlighet, man blir jo helt gal av denne testingen. Jeg er 10 dpo idag, og har tatt to tester i kveld. En på litt utvanna urin. Er det en skygge her eller er det helt blenda? Jeg skjønner ikke hvorfor jeg stresser så veldig med dette i kveld når jeg uansett ikke får noe klart svar får streken er der (eller ikke). Men kanskje noen andre skimter noe her? Et bilde i farge og ett i svart/hvitt.
Ser noe på begge! Håper det er babystrek!Herlighet, man blir jo helt gal av denne testingen. Jeg er 10 dpo idag, og har tatt to tester i kveld. En på litt utvanna urin. Er det en skygge her eller er det helt blenda? Jeg skjønner ikke hvorfor jeg stresser så veldig med dette i kveld når jeg uansett ikke får noe klart svar får streken er der (eller ikke). Men kanskje noen andre skimter noe her? Et bilde i farge og ett i svart/hvitt.

Å, det håper jeg også!Ser noe på begge! Håper det er babystrek!![]()
De neste dagene blir spennende kjenner jeg
De ser helt hvite ut for min del - men øynene er trøtte i kveld..Testetøsa har virkelig sluppet løsinnbiller meg at jeg ser noe på begge to. Så plutselig ser jeg det ikke, og så ser jeg det igjen...
Mine er nok like trøtte = ser streker som ikke er derDe ser helt hvite ut for min del - men øynene er trøtte i kveld..

Så rart, på første bilde ser jeg ikke, men på svart/hvitt ser jeg strek på begge testeneHerlighet, man blir jo helt gal av denne testingen. Jeg er 10 dpo idag, og har tatt to tester i kveld. En på litt utvanna urin. Er det en skygge her eller er det helt blenda? Jeg skjønner ikke hvorfor jeg stresser så veldig med dette i kveld når jeg uansett ikke får noe klart svar får streken er der (eller ikke). Men kanskje noen andre skimter noe her? Et bilde i farge og ett i svart/hvitt.

Jeg ser dessverre ikke noe på disse. Håper det kommer i morgen!Testetøsa har virkelig sluppet løsinnbiller meg at jeg ser noe på begge to. Så plutselig ser jeg det ikke, og så ser jeg det igjen...