Oss testetøser imellom

Oooh jobber natt…flere som jobber natt?? Når på døgnet tester dere da??:wacky:
Nårenn som er "morgen" for deg :p Handler bare om når du har mest konsentrert urin, ikke et klokkeslett

Nårenn som er "morgen" for deg :p Handler bare om når du har mest konsentrert urin, ikke et klokkeslett
Haha ja såklart….men det er jo liksom aldri, våkner jo etter et par timer for å tisse, så må jeg sove mer…. Begynner jeg å teste da så blir jeg jo lys våken, kanskje tisse på et glass og teste den når jeg skal stå opp

Last edited:
Haha ja såklart….men det er jo liksom aldri, våkner jo etter et par timer for å tisse, så må jeg sove mer…. Begynner jeg å teste da så blir jeg jo lys våken, kanskje tisse på et glass og teste den når jeg skal stå opp
Hehe, det er vel helst 4 timer det sies man bør samle opp, men hvis det ikke går må man bare ta det lengste man får :smiley-ashamed004 Går an å spare på urinen i noen timer ja, evt. i kjøleskapet hvis det blir lenge til du står opp

Selvom jeg drikker og spiser når jeg står opp. Så er min urin mest konsentrert mellom 11-14 ..
si jeg står opp 8 så prøver jeg ikke drikke eller spise noe før 10-11. og ofc ikke tisse etter 9 . Tisser når jeg står opp. så spiser jeg det jeg vil og drikker minst mulig :angelic: frem til ca 1 tiden . Da får jeg best resultat :) men det er det som funker best for meg :smug:

Hehe, det er vel helst 4 timer det sies man bør samle opp, men hvis det ikke går må man bare ta det lengste man får :smiley-ashamed004 Går an å spare på urinen i noen timer ja, evt. i kjøleskapet hvis det blir lenge til du står opp
Ja får prøve, har bare to tester tilgjengelig etter en ultrasvak strek i dag etter jeg gikk av jobb. Vil jo utnytte de best mulig men så er jeg jo sååå nysgjerrig og utålmodig

Anyone ? Er Mellom 8-12 dpo

Vedlegg

• IMG_1494.jpeg
    IMG_1494.jpeg
    712,6 KB · Visninger: 132
La ut litt lengre opp her, av en test.. det var bare skygge! Men tok disse nå 12 dpo ettermiddag; 3 forskjellige tester lyver vel ikke?! ser godt en rosa strek på alle med det blåtte øye! Har redigert litt på fargen på bilde da det er vanskelig å få hode bilder. Hva tenker dere?

Vedlegg

• IMG_5496.jpeg
    IMG_5496.jpeg
    1 MB · Visninger: 97
La ut litt lengre opp her, av en test.. det var bare skygge! Men tok disse nå 12 dpo ettermiddag; 3 forskjellige tester lyver vel ikke?! ser godt en rosa strek på alle med det blåtte øye! Har redigert litt på fargen på bilde da det er vanskelig å få hode bilder. Hva tenker dere?
Jeg tenker at dette er babystreker :D

9 dpo i dag :)
Dagens tester. Synes det er interessant med så «sterk» eltest. Nederste test er just tatt.

Jeg hadde positiv eltest torsdag 18.1.

Vedlegg

• IMG_2574.jpeg
    IMG_2574.jpeg
    644,2 KB · Visninger: 94
Back
Topp