Ser streken!Føler jeg ser noe her selv, men redd det er for svakt til å være 11 dpo. Ser dere?
Sammenligner med testene fra november som var sterkere (12 og 13 dpo), men endte i kjemisk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser streken!Føler jeg ser noe her selv, men redd det er for svakt til å være 11 dpo. Ser dere?
Sammenligner med testene fra november som var sterkere (12 og 13 dpo), men endte i kjemisk.
Jeg ser dessverre ikke noe på denne. Litt vanskelig å vurdere siden den er tørr også. Ta gjerne bilde av neste test mens den er fuktig!Noen som ser noe her?![]()
Kaaan være babystrek men ser veldig ut som skyggeHei! Kan dere hjelpe meg å bekrefte at disse testene er negative? Stoler ikke på meg selv…De to testene på det ene bildet tatt på morgenen, den på det andre bildet på ettermiddagen. Er 12-13 DPO, og går på progesteron støtte. I morges fikk jeg plutselig smerter på høyre side, samme side som jeg hadde eggløsning på. Smerter varer fortsatt, de er ikke så sterke, men jeg kjenner dem godt. Begynte å tenke på exu…men det kan vel ikke være sant med negative tester?
Er det bare meg eller er det streker her også ?? Den nederste er nå de øverste er morgen og natt ..
Jeg tror dessverre det jeg ser her er den fordypningen som streken egentlig skal komme i. Hvor mange dpo er du? Det kan jo kanskje likevel komme en strek i løpet av de nærmeste dagene?De 2 er den nederste
ca 10-13 dpo en plassJeg tror dessverre det jeg ser her er den fordypningen som streken egentlig skal komme i. Hvor mange dpo er du? Det kan jo kanskje likevel komme en strek i løpet av de nærmeste dagene?
Er bare 6-7 dpoJeg ser dessverre ikke på disseKvelds tester

Ser «noe», men om det kun er linja der streken skal komme eller begynnelsen på noe er fortsatt vanskelig å si! Hvor mange dpo?Noen som ser noe her?
Det kan jo bare være for lite konsentrert urin, eller kanskje litt senere implantasjonSynes helt ærlig testen min er svak til å være 15 dpo/4+0 i dag ..

Men du har hatt en fin stigning! Du vet jo hvor stressa jeg er. Sist hadde jeg stigning, men mye svakere tester og det gikk fintSynes helt ærlig testen min er svak til å være 15 dpo/4+0 i dag ..

Jeg ser noe, hvor mange dpo?Noen som ser noe her?
Det kan jo bare være for lite konsentrert urin, eller kanskje litt senere implantasjon![]()
Sikkert litt utvanna ja. Får ta en ny når jeg kommer hjemMen du har hatt en fin stigning! Du vet jo hvor stressa jeg er. Sist hadde jeg stigning, men mye svakere tester og det gikk fint![]()
![]()
Tok denne nå. Ser du noe her? Jeg tror jeg ser en lysrosa strekJeg ser dessverre ikke noe på denne. Litt vanskelig å vurdere siden den er tørr også. Ta gjerne bilde av neste test mens den er fuktig!

JA!!! Her er det jo strek!Tok denne nå. Ser du noe her? Jeg tror jeg ser en lysrosa strek![]()

JaJA!!! Her er det jo strek!
Håper den fortsetter å bli sterkere!
10 DPO i dag, og har brukt vanlig makesure 25 mIU/ml på ettermiddagsurin
Det ser jo veldig lovende ut!Ja10 DPO i dag, og har brukt vanlig makesure 25 mIU/ml på ettermiddagsurin
![]()