Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper bare det er en spire som vil sitteJeg ser!![]()
![]()
![]()

Det er jo _noe_ der, men jeg har mistet litt troen på alt av tidligtesting etter mine skygger forrige ppklarte ikke å vente så brukte opp siste testen nå. Litt tydeligere enn i går? Likevel bare skygge. Borte nå som den tørket. Så da mistenker jeg at det bare er skyggene til make sure…![]()
![]()
håper for din del at det er noe på gang 
Har mistet troen sjæl!Det er jo _noe_ der, men jeg har mistet litt troen på alt av tidligtesting etter mine skygger forrige pphåper for din del at det er noe på gang
![]()
Jeg synes denne «skyggen» er såpass tydelig at dersom den ikke utvikler seg, vil jeg tro at du i hvert fall har hatt en liten kjemisk graviditet. Håper det blir noe mer!klarte ikke å vente så brukte opp siste testen nå. Litt tydeligere enn i går? Likevel bare skygge. Borte nå som den tørket. Så da mistenker jeg at det bare er skyggene til make sure…![]()
![]()
Jeg ser strekene … hvor mange dpo ?klarte ikke å vente så brukte opp siste testen nå. Litt tydeligere enn i går? Likevel bare skygge. Borte nå som den tørket. Så da mistenker jeg at det bare er skyggene til make sure…![]()
![]()
9dpoJeg ser strekene … hvor mange dpo ?
Mener jeg ser noe, men litt vanskelig å si. Håperklarte ikke å vente så brukte opp siste testen nå. Litt tydeligere enn i går? Likevel bare skygge. Borte nå som den tørket. Så da mistenker jeg at det bare er skyggene til make sure…![]()
![]()
Jeg fikk så mye skygger på bp og de fleste her inne anbefalte mk testene . Da fikk jo plutselig alle skyggeDet er derfor jeg er skeptisk til make sure. Absolutt, men vanligvis ville jeg fått TR i morgen så ikke så mange flere sjanser. Heldigvis kan jeg utsette TR litt med Crinone denne måneden håper jeg!

Aldri fått skygge på make sure jegJeg fikk så mye skygger på bp og de fleste her inne anbefalte mk testene . Da fikk jo plutselig alle skygge![]()

Jeg skimter noe! Vet at metode slår ut seint, men jeg vet ikke hvor fort de øker når det først har slått ut på dem. Vil anbefale å prøve et annet merke. Men siden det er metode, tenker jeg at selv en veldig svak strek er positivt!ca 10 dpo men testene jeg har tatt etter denne har vært svaaak strek , å dene er svak. Dette var 2 morgenurin . Burde det ikke vært noe øking fra igår ?
Hadde det igår også . Prøvd rfsu sin igår .. negativ . Tenkte prøve rfsu eller clear blue sin senere eller imorgen . Har bare 2 tester igjenJeg skimter noe! Vet at metode slår ut seint, men jeg vet ikke hvor fort de øker når det først har slått ut på dem. Vil anbefale å prøve et annet merke. Men siden det er metode, tenker jeg at selv en veldig svak strek er positivt!
Å iogmed den igår ble negativ så er jeg skeptisk
men alle de jeg tar fra mertode sine blir en svaaak strek på fra igår 
11 dpo om beregningen er riktigSer to streker
Hvor mange dpo?
Samme her! Har mye sterkere tester på ettermiddagen enn på morgenen!Må bare dele her ogsåsynes til og med på negativ effekt nå. Ingen tvil om at det er bedre å teste utpå dagen for min del
Har vært sånn hos meg hver gang, så jeg bruker ikke dritt-tiss (morgentiss)Samme her! Har mye sterkere tester på ettermiddagen enn på morgenen!