Oss testetøser imellom

Hei, har aldri fått en positiv test før så litt usikker på stigningen her. Øverste er 9dp5dt (14dpo) og nederste er fra i dag 11dp5dt (16dpo). Er redd for at det ikke er noe stigning, snarere tvert i mot.. første var tatt på kvelden og nederste nå i dag rundt kl 13.. merker også mindre symptomer i dag enn i går.

Vedlegg

• IMG_7401.jpeg
    IMG_7401.jpeg
    79,5 KB · Visninger: 99
Hei, har aldri fått en positiv test før så litt usikker på stigningen her. Øverste er 9dp5dt (14dpo) og nederste er fra i dag 11dp5dt (16dpo). Er redd for at det ikke er noe stigning, snarere tvert i mot.. første var tatt på kvelden og nederste nå i dag rundt kl 13.. merker også mindre symptomer i dag enn i går.
Kanskje urinen var litt mindre konsentrert på andre testen enn første?

Hcg økning ser man gjerne hver andre- hver tredje dag. Så jeg ville ikke sammenlignet noe enda ☺️

Babysterek, skygge strek eller ingenting ? :banghead::bag:
Hadde blank skygge strek på nattes urin .. og denne på dagen idag, vet ikke om jeg ser den eller ikke da jeg syntes jeg ser streker overalt nå :hilarious: .
9 dpo.

Disse ville jeg ikke sammenlignet med hverandre, hvis du ser på kontrollstrekene så har ikke de lik mengde med fargestoff. Dermed vil det ikke se ut som det stiger, og når du er så tidlig så er det mange variabler i tillegg til dette som spiller inn. Har du drukket mye siste døgnet, tisset mye, var urinen lik i konsentrasjonen osv.
Angående symptomer så vil dette også svinge :Heartred

Tror ikke den er så synlig på bildet, men! Både jeg og samboer ser :wideyed: Tør ikke å slippe noe jubel løs før den er tydeligere i tilfelle

Vedlegg

• D79AFF24-538A-420D-8551-DBB2FE2D81D6.jpeg
    D79AFF24-538A-420D-8551-DBB2FE2D81D6.jpeg
    484,4 KB · Visninger: 124
  • 72554348-871C-406D-BC35-D6AA2EB67BF8.jpeg
    72554348-871C-406D-BC35-D6AA2EB67BF8.jpeg
    388,7 KB · Visninger: 123
Disse ville jeg ikke sammenlignet med hverandre, hvis du ser på kontrollstrekene så har ikke de lik mengde med fargestoff. Dermed vil det ikke se ut som det stiger, og når du er så tidlig så er det mange variabler i tillegg til dette som spiller inn. Har du drukket mye siste døgnet, tisset mye, var urinen lik i konsentrasjonen osv.
Angående symptomer så vil dette også svinge :Heartred
Tusen takk for svar:Heartred merker jeg ble roligere nå. Jeg har blitt kronisk negativ av meg etter å ha prøvd en stund :nailbiting: tok en clearblue blue nå med utvanna urin og fikk 2-3 så tenker jeg må bare slå meg til ro nå og heller ta en blodprøve til uka i tillegg:)

Tusen takk for svar:Heartred merker jeg ble roligere nå. Jeg har blitt kronisk negativ av meg etter å ha prøvd en stund :nailbiting: tok en clearblue blue nå med utvanna urin og fikk 2-3 så tenker jeg må bare slå meg til ro nå og heller ta en blodprøve til uka i tillegg:)
Jeg skjønner absolutt hvordan du har det! Helt enig, bedre med to blodprøver så får du sett økningen :joyful: satser på at denne spiren sitter hele veien for dere :Heartred

Back
Topp