Det tror jeg også. Får vente å se til i morgen eller kaaanskje senere i dag. Bør vel vente til i morgen siden jeg ikke har flere tidlig tester akkurat nåMulig jeg ser noe helt svaaakt på tidligtesten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg også. Får vente å se til i morgen eller kaaanskje senere i dag. Bør vel vente til i morgen siden jeg ikke har flere tidlig tester akkurat nåMulig jeg ser noe helt svaaakt på tidligtesten
Krysser fingreneDet tror jeg også. Får vente å se til i morgen eller kaaanskje senere i dag. Bør vel vente til i morgen siden jeg ikke har flere tidlig tester akkurat nå![]()

Kanskje urinen var litt mindre konsentrert på andre testen enn første?Hei, har aldri fått en positiv test før så litt usikker på stigningen her. Øverste er 9dp5dt (14dpo) og nederste er fra i dag 11dp5dt (16dpo). Er redd for at det ikke er noe stigning, snarere tvert i mot.. første var tatt på kvelden og nederste nå i dag rundt kl 13.. merker også mindre symptomer i dag enn i går.
Hcg økning ser man gjerne hver andre- hver tredje dag. Så jeg ville ikke sammenlignet noe endaHei, har aldri fått en positiv test før så litt usikker på stigningen her. Øverste er 9dp5dt (14dpo) og nederste er fra i dag 11dp5dt (16dpo). Er redd for at det ikke er noe stigning, snarere tvert i mot.. første var tatt på kvelden og nederste nå i dag rundt kl 13.. merker også mindre symptomer i dag enn i går.

.Babysterek, skygge strek eller ingenting ?
Hadde blank skygge strek på nattes urin .. og denne på dagen idag, vet ikke om jeg ser den eller ikke da jeg syntes jeg ser streker overalt nå.
9 dpo.
Legg gjerne ut originalbildeBabysterek, skygge strek eller ingenting ?
Hadde blank skygge strek på nattes urin .. og denne på dagen idag, vet ikke om jeg ser den eller ikke da jeg syntes jeg ser streker overalt nå.
9 dpo.

Disse ville jeg ikke sammenlignet med hverandre, hvis du ser på kontrollstrekene så har ikke de lik mengde med fargestoff. Dermed vil det ikke se ut som det stiger, og når du er så tidlig så er det mange variabler i tillegg til dette som spiller inn. Har du drukket mye siste døgnet, tisset mye, var urinen lik i konsentrasjonen osv.Hei, har aldri fått en positiv test før så litt usikker på stigningen her. Øverste er 9dp5dt (14dpo) og nederste er fra i dag 11dp5dt (16dpo). Er redd for at det ikke er noe stigning, snarere tvert i mot.. første var tatt på kvelden og nederste nå i dag rundt kl 13.. merker også mindre symptomer i dag enn i går.

Tusen takk for svarDisse ville jeg ikke sammenlignet med hverandre, hvis du ser på kontrollstrekene så har ikke de lik mengde med fargestoff. Dermed vil det ikke se ut som det stiger, og når du er så tidlig så er det mange variabler i tillegg til dette som spiller inn. Har du drukket mye siste døgnet, tisset mye, var urinen lik i konsentrasjonen osv.
Angående symptomer så vil dette også svinge![]()
merker jeg ble roligere nå. Jeg har blitt kronisk negativ av meg etter å ha prøvd en stund
tok en clearblue blue nå med utvanna urin og fikk 2-3 så tenker jeg må bare slå meg til ro nå og heller ta en blodprøve til uka i tilleggSerTror ikke den er så synlig på bildet, men! Både jeg og samboer serTør ikke å slippe noe jubel løs før den er tydeligere i tilfelle

Vet ikke om det er opplastingen, men for meg ble bildet litt utydelig. Håper det er strekOriginal bilde

Det er bedreVet ikke om det er opplastingen, men for meg ble bildet litt utydelig. Håper det er strek![]()

Jeg skjønner absolutt hvordan du har det! Helt enig, bedre med to blodprøver så får du sett økningenTusen takk for svarmerker jeg ble roligere nå. Jeg har blitt kronisk negativ av meg etter å ha prøvd en stund
tok en clearblue blue nå med utvanna urin og fikk 2-3 så tenker jeg må bare slå meg til ro nå og heller ta en blodprøve til uka i tillegg
![]()
satser på at denne spiren sitter hele veien for dere 
Håper det kommer strek!Tror ikke den er så synlig på bildet, men! Både jeg og samboer serTør ikke å slippe noe jubel løs før den er tydeligere i tilfelle

Mer tydelig på ordentlig, så håper den synes mer etterhvertHåper det kommer strek!
Ser dessverre ingenting enda![]()