Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke sett noen strek på de tidligere testene du har lagt ut, men synes jeg kan skimte antydning til noe her! Spennende!Testetøsa var på ferde igjen i 15-tiden. Sukk. Nå har jeg bare en test igjen frem til 2. januar![]()
![]()
Synes jeg skimter noe her! Og dette ser ut som metode-test? De slår ut uhyre seint.Klarte ikke la være å ta nye tester jeg da tok el test test også . Og jeg syntes graviditetstesten har 2 streker nå å. så er eltesten litt sterkere idag en igår også.
Det er metode siene tester.Synes jeg skimter noe her! Og dette ser ut som metode-test? De slår ut uhyre seint.
skal prøve rfsu sin nestemann jeg tisser 
jeg er så tstetøs at det er illeHåper! Men igjen, jeg er skeptisk til make sure!Jeg har ikke sett noen strek på de tidligere testene du har lagt ut, men synes jeg kan skimte antydning til noe her! Spennende!
Jeg synes jeg ser noeKlarte ikke la være å ta nye tester jeg da tok el test test også . Og jeg syntes graviditetstesten har 2 streker nå å. så er eltesten litt sterkere idag en igår også.

Ser dessverre ingenting på disse :-/Tror ikke den er så synlig på bildet, men! Både jeg og samboer serTør ikke å slippe noe jubel løs før den er tydeligere i tilfelle
Syns jeg kan skimte noe svakt på den tidligtesten, men ville ventet to dager før neste test om du bare har en igjenTestetøsa var på ferde igjen i 15-tiden. Sukk. Nå har jeg bare en test igjen frem til 2. januar![]()
![]()

spennende !Dette er make sure normale testerSyns jeg kan skimte noe svakt på den tidligtesten, men ville ventet to dager før neste test om du bare har en igjen
Makesure syns jeg er de beste, for meg har det vært tydelig forskjell på ovitrelle-rester, evap-linja (der det skal bli farge) og da den var positiv var den jo rosaspennende !
Jeg vet jeg burde vente, men tror ikke jeg klarer 
Må prøve å tenke at om det er noe der i dag så bør det være der noe i morgen, hvis ikke var det ikke noe enda..
Ja gjorde det forrig mnd og de gjør en bare mer forvirraHar dere testet lh mellom el og ikm ?
De er egentlig som før EL .Hadde du ikke en tidlig der å a??? Janei syns jeg ser noe på testen avbildet alene uansettDette er make sure normale testerJeg vet jeg burde vente, men tror ikke jeg klarer
Må prøve å tenke at om det er noe der i dag så bør det være der noe i morgen, hvis ikke var det ikke noe enda..
![]()
Skylder på gravidhjerne!!
Fikk også strek eller skygge eller svak på den runden her og det innafor tiden . Ble litt sterkere etter tiden , men ikke super mye . Hvert mye skygger siste høst . Men som du sier så er du 7DPO det er jo ultra tidlig . Så masse sjans igjenJeg føler jeg ser noe på den øverste her, noen andre som ser eller skjønner hva jeg ser? Men jeg er bare 7dpo og når jeg tenker meg om får man ikke alltid sånne «streker» med make sure?
I wish!Hadde du ikke en tidlig der å a??? Janei syns jeg ser noe på testen avbildet alene uansettSkylder på gravidhjerne!!
Men så dobler hcg seg hver 48 time eller noe sånt, så prøøøøv å vent to dager om du bare har en test, da får du jo sikrere svar![]()
Skjønner ikke hvordan jeg klarer å glemme å bestille det hver eneste måned som den testetøsa jeg er. Jeg skal prøve, men kan ikke love noe 
Hvis mannen ser så ER det strekTror ikke den er så synlig på bildet, men! Både jeg og samboer serTør ikke å slippe noe jubel løs før den er tydeligere i tilfelle

Vi kan kalle det eggløsninshjernen!I wish!Skjønner ikke hvordan jeg klarer å glemme å bestille det hver eneste måned som den testetøsa jeg er. Jeg skal prøve, men kan ikke love noe
![]()
Ser streken der, spennende framoverKlarte ikke la være å ta nye tester jeg da tok el test test også . Og jeg syntes graviditetstesten har 2 streker nå å. så er eltesten litt sterkere idag en igår også.

Det er derfor jeg er skeptisk til make sure. Absolutt, men vanligvis ville jeg fått TR i morgen så ikke så mange flere sjanser. Heldigvis kan jeg utsette TR litt med Crinone denne måneden håper jeg!Fikk også strek eller skygge eller svak på den runden her og det innafor tiden . Ble litt sterkere etter tiden , men ikke super mye . Hvert mye skygger siste høst . Men som du sier så er du 7DPO det er jo ultra tidlig . Så masse sjans igjen![]()
Der er det en strek jaKlarte ikke la være å ta nye tester jeg da tok el test test også . Og jeg syntes graviditetstesten har 2 streker nå å. så er eltesten litt sterkere idag en igår også.