Oss testetøser imellom

IMG_0728.jpeg

10 dager etter ovitrelle i dag (9,5 hvis man regner timer…). Redd det bare er rester fra den som gir svakt utslag. Ble tatt ca 3,5 timer etter sist dobesøk.

Veldig ømme pupper, en del stikninger i magen/eggstokken, vondt i ryggen, hodepine og tett nese. Kan være bivirkninger av cyclogest og etterheng fra covid for noen uker siden. Spent på test i morgen, eller torsdag. Spørs om jeg klarer å vente…

Skjønner, jeg er litt usikker på om jeg ser din men man må vel bare vente tålmodig om tr kommer.. er tom for tester :hilarious: ingen tr og ikm skal være i dag
Masse lykke til :Heartred Har IKM i morgen , men begynt med litt rust rødt så i morgen åpnes slusene :arghh:

Masse lykke til :Heartred Har IKM i morgen , men begynt med litt rust rødt så i morgen åpnes slusene :arghh:
Tusen takk og i like måte:HeartpinkJeg har egentlig gitt opp håpet denne runden, var lyserosa i skjeden i går kveld men foreløpig ikke noe mer.. pleier å starte med ett pang av mørkt blod så jeg bare venter på tr igrunn:bag: forstår ikke så mye:hilarious:

Tusen takk og i like måte:HeartpinkJeg har egentlig gitt opp håpet denne runden, var lyserosa i skjeden i går kveld men foreløpig ikke noe mer.. pleier å starte med ett pang av mørkt blod så jeg bare venter på tr igrunn:bag: forstår ikke så mye:hilarious:
Har hvert litt annerledes her også . Er 13DPO og har siden ma i september så har jeg fått en del kraftig spotting 3 dager før mensen og når mensen kommer , blør jeg for sju samtidig også har jeg hatt så kraftig menssmerte . Nå er det vare murring slik det pleier å være . Så kanskje høna og hønsehuset er rydda opp hehe… stappa i ob idag og har bare hvert litt rust farga slintrer på den …hjelpes hørtes ille ut . Men i morgen er det rødt. Men håper blødningen er litt normal igjen også .

Har hvert litt annerledes her også . Er 13DPO og har siden ma i september så har jeg fått en del kraftig spotting 3 dager før mensen og når mensen kommer , blør jeg for sju samtidig også har jeg hatt så kraftig menssmerte . Nå er det vare murring slik det pleier å være . Så kanskje høna og hønsehuset er rydda opp hehe… stappa i ob idag og har bare hvert litt rust farga slintrer på den …hjelpes hørtes ille ut . Men i morgen er det rødt. Men håper blødningen er litt normal igjen også .
Håper det retter seg for deg :happy:

Jeg virkelig hater disse siste dpo dagene…. Spesielt nå siden jeg har hatt en helt skrullete temp som ikke gir mening så jeg bare måtte slutte med det. Hadde fine el tester til vanlig tid, og hatt en del symptomer mtp stikkinger og økt utflod.. så dumme meg fikk håpet opp og tenkte det gjerne har gått selv med masse sykdom i hus .. men 9 dpo og ingenting her :(
C47DD2AD-17F4-4628-A83D-226532379EEE.jpeg

Skygge eller babystrek mon tro?
Hadde sagt baby strek , men fikk sånne selv for to mnd siden . Da var det vel flere som fikk mye svake streker som også noen velger å kalle skygge . Men utrolig spennende :Heartred litt mer styrke så er det ingen tvil :dance011

9 dpo og ønsker meg så inderlig at den streken jeg tror jeg ser (men som ikke er der) skal komme likevel :sorry: Som om den kommer jo mer jeg stirrer på den :hilarious:

Vedlegg

• BD5A050F-36D3-4D72-B6EE-ABEBA0318388.jpeg
    BD5A050F-36D3-4D72-B6EE-ABEBA0318388.jpeg
    385,4 KB · Visninger: 93
  • 3A53E251-F4C4-4578-A4F3-E9F4ECED706C.jpeg
    3A53E251-F4C4-4578-A4F3-E9F4ECED706C.jpeg
    487,4 KB · Visninger: 92
Back
Topp