Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det jeg ikke vet denne PP ble det en del surr med testene så trur ikke jeg fikk med meg den ordentlige toppen.. da dette er 2 PP jeg bruker EL tester å ikke forsto så mye av dem før siste dagene nå men ifølge el kalkulator skulle den vært 16 des. Og syklusen min pleier være på 26-27 dager . Men den mest positive EL-testen ble tatt på efta den 17 . tok ikke test mellom CD 14-18. så vet ikke om el var da.. og testene før CD14 har jeg ikke tatt bilde av …Ser noe på den single testen mange dpo ?
@PrøverÅblimamma123
ingen lukt . Var nok ørlitegrann rosa snev i det, observerte ikke på papiret , seigt og tjukt . Idag er jeg 12DPOSer bare en strektanker? Er 13 dpo. Vis vedlegget 423130Vis vedlegget 423129
Jeg ser, håper den utvikler segtanker? Er 13 dpo. Vis vedlegget 423130Vis vedlegget 423129

Kjempefin!Jeg er 10dpo i dag, hatt flere kjemiske før. Er denne streken grei til å være 10dpo?

Har du tatt flere?Jeg er 10dpo i dag, hatt flere kjemiske før. Er denne streken grei til å være 10dpo?

Nei, kun tatt denne. Ville vente med neste til 14dpo hvis jeg greierHar du tatt flere?![]()
OiNei, kun tatt denne. Ville vente med neste til 14dpo hvis jeg greier![]()
Det hadde jeg aldri klart 
Ville kose meg litt med tanken på en positiv test før det eventuelt blir ødelagt igjen. Men murringene er blitt sterkere og de er ikke helt lik mensenmurringer så håper det er et godt tegnOiDet hadde jeg aldri klart
![]()
Tok en test idag ogOiDet hadde jeg aldri klart
![]()
Veldig bra stigning så langt!Tok en test idag ogkanskje er jeg testetøs allikevel. Haha tror den ser sterkere ut
Håper det fortsetter sånn! Men jeg fikk veldig sterke tester sist jeg hadde kjemisk (mistet 4+0) også så får se. Tør ikke å glede meg endaVeldig bra stigning så langt!![]()
Heeelt klart sterkere! NydeligTok en test idag ogkanskje er jeg testetøs allikevel. Haha tror den ser sterkere ut

Jeg ser strek , men jeg fikk også sånn forrig mnd og det var bare skyggetanker? Er 13 dpo. Vis vedlegget 423140Vis vedlegget 423141