Oss testetøser imellom

Kan det være noe her da? Er 11dpo og dette er «dritt» tiss denne morgenen :happy: synes jeg ser noe nederst, som er vanlig test.
IMG_0455.jpegIMG_0456.jpeg

Da har jeg skjønt at jeg faller veldig inn i testetøs.. om det er EL tester eller graviditetstest .. noen som ser streker her .. ??
De på bilde 1 er urin fra morgenen. Og den andre fra igår kveld .. er det bare skyggestreker jeg ser ?

Vedlegg

• IMG_0132.jpeg
    IMG_0132.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 103
  • IMG_0119.jpeg
    IMG_0119.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 100
  • IMG_0128.png
    IMG_0128.png
    1,4 MB · Visninger: 99
Ser noe på den single testen mange dpo ?
@PrøverÅblimamma123
Det er det jeg ikke vet denne PP ble det en del surr med testene så trur ikke jeg fikk med meg den ordentlige toppen.. da dette er 2 PP jeg bruker EL tester å ikke forsto så mye av dem før siste dagene nå men ifølge el kalkulator skulle den vært 16 des. Og syklusen min pleier være på 26-27 dager . Men den mest positive EL-testen ble tatt på efta den 17 . tok ikke test mellom CD 14-18. så vet ikke om el var da.. og testene før CD14 har jeg ikke tatt bilde av …

Og el testene går opp å ned som de selv vil Så alt fra 3-7 dpo ‍♀️

Noen som ha opplevd ? I går kveld på do fikk jeg langt tjukt slim som hang sikkert 20cm ned . Ikke blankt som el , mer grumsete som lyst snørr . Jeg tenkte hva i all verden :nailbiting: ingen lukt . Var nok ørlitegrann rosa snev i det, observerte ikke på papiret , seigt og tjukt . Idag er jeg 12DPO
Tok CB digital i går ettermiddag som har ikke gravid . Den burde vel slått ut om jeg var ? Så tenkte derfor ikke teste mer . Vet at jeg har hatt el pgr test og temp . Men slimet i går?
Ekkelt altså .

Vedlegg

• IMG_5246.jpeg
    IMG_5246.jpeg
    889,8 KB · Visninger: 58
Back
Topp