Oss testetøser imellom

Litt ny med å teste for eggløsning, men hvorfor står verdien i Premom høyere når streken helt tydelig er lavere. Har jeg hatt eggløsning nå siden jeg ikke har fått peak? Har bare testet meg om morgenen, så kan være peaken var i går kveld eller noe..
IMG_0470.jpeg

Litt ny med å teste for eggløsning, men hvorfor står verdien i Premom høyere når streken helt tydelig er lavere. Har jeg hatt eggløsning nå siden jeg ikke har fått peak? Har bare testet meg om morgenen, så kan være peaken var i går kveld eller noe.. Vis vedlegget 422900
Du må legge testene inn på andre og ikke easy@home hvis det ikke er de testene . Og av og til må man justere de manuelt . Det er enkelt . CD13 var positiv så EL sannsynlig idag :Heartred

Forrig mnd var vi mer testtøser , nå tror jeg sannelig tøsene inkludert meg selv har tatt litt ferie :laughing002 8DPO og ikke testa en eneste gang . Helt avholds :laughing002

Ble en time lengre søvn idag , liker ikke at den går ned :arghh:

Vedlegg

• IMG_5214.jpeg
    IMG_5214.jpeg
    864,2 KB · Visninger: 43
Hvorfor er premom blitt sånn på CD? Hopper over to dager . Står CD10 CD13 CD16
Likte bedre når det sto 10, 11, 12 osv

Vedlegg

• IMG_5223.jpeg
    IMG_5223.jpeg
    954,8 KB · Visninger: 49
Hvor mange dpo ? Jeg ser jo noe der …men uansett ikke nok til å gratulere hvis du skjønner hva jeg mener :nailbiting:
Jeg vet ikke. Jeg hadde tr fra 10.-15.des så i teorien kan jeg ikke være gravid nå (eller alt er jo mulig har jeg skjønt:p). Ja jeg ser også noe der, men jeg tror det bare er skygge, men tiden vil vise

Back
Topp