Oss testetøser imellom

Forstår den. Men jeg velger å tro på clearblue for den å vise høy, samme som premom, så er ikke noe feil, og dere som syntes det får bare tro det. :p som sagt så er jeg forvirret at jeg blør når jeg er så high når jeg egentlig skal være mensfri og lage baby i den perioden den er høy. Men som sagt, så er dette min første blødning etter p stav og den syklusen er sikkert i tull første gangen! Så at det er high kan godt stemme når det er tull i syklusen i starten. Men trodde uansett man var blodfri når var high. Men nå vet jeg det;)
Ja, jeg sa jo at jeg ikke kjenner Clearblue sin ifht det :) jeg vet noen har hatt blodig utflod i forbindelse med el, men vil tro at det kanskje er litt kluss akkurat nå i startfasen bare :)

Syntes dette er merkelig. Det er tydelig p staven er tom, for jeg blør på dag 6-7 (denne skulle egentlig takes ut om 1 mnd men begynte blø) Men det som er rart, syntes jeg, er at jeg tok jo eggløsningtest for å finne og få kontroll over eggløsningen, og den viste maksimal fertilitet, med den lilla clearblue testen. Hva foregår? Tuller syklusen min? Burde jeg ikke ha ikke blødd om jeg er på topp? Er så dårlig info ang dette... legger ved bilde. De to nederste er fra i dag, enda jeg blør som det.
Vis vedlegget 422103
Disse er ikke positive, her har den registrert test-strekene feil. Husk alltid å sjekke at avlesningen er korrekt, det vil si at strekene som avleser ligger oppå rette test-streker.

Syntes dette er merkelig. Det er tydelig p staven er tom, for jeg blør på dag 6-7 (denne skulle egentlig takes ut om 1 mnd men begynte blø) Men det som er rart, syntes jeg, er at jeg tok jo eggløsningtest for å finne og få kontroll over eggløsningen, og den viste maksimal fertilitet, med den lilla clearblue testen. Hva foregår? Tuller syklusen min? Burde jeg ikke ha ikke blødd om jeg er på topp? Er så dårlig info ang dette... legger ved bilde. De to nederste er fra i dag, enda jeg blør som det.
Vis vedlegget 422103
Disse er nok lagt inn feil. De er ganske svake, og langt ifra «high» :)

Dette ser jo foreløpig bra ut, så jeg er spent på fortsettelsen:shy:

Vedlegg

• IMG_4752.jpeg
    IMG_4752.jpeg
    696,7 KB · Visninger: 50
E0B9BDDB-CFAC-463D-A110-AE9A1AD5038B.jpeg

Hva tenker folk om denne…?
Har en baby på 4 mnd, bruker ikke prevensjon, og har plutselig fått masse kviser, humørsyk og baby vil ikke ta puppen. Tenkte det var mensen på gang men tok en test for sikkerhets skyld….

Vis vedlegget 422239
Hva tenker folk om denne…?
Har en baby på 4 mnd, bruker ikke prevensjon, og har plutselig fått masse kviser, humørsyk og baby vil ikke ta puppen. Tenkte det var mensen på gang men tok en test for sikkerhets skyld….
Min erfaring med denne testen er dårlig! Gir skyggestreker som er ganske sterke. Men det kan jo ha vært kjemisk jeg har opplevd såklart da.. men jeg ville heller kjøpt en annen test og sjekket igjen hvis jeg var deg :) Lykke til :)

Tror dere egget har sluppet ? Kan jeg ta wild yam nå ? :dance011

Vedlegg

• IMG_5191.jpeg
    IMG_5191.jpeg
    716,1 KB · Visninger: 61
Her kan dere se forskjellen på tester. Omtrent samme urin, 10 min forskjell. Og urin nr 2 var litt lysere. Nederste test hører til urin nr 1, som var mørkest. Og øverste test er 10 min senere med litt lysere urin
Screenshot_20231214_101411_Gallery.jpg

Edit: det en vanndråpe på testen altså, ikke tiss :hilarious:
Edit igjen: dette er ikke urin 1 og 2 på morgenen, det er midt på dagen. Ble ikke fornøyd med første test, så jeg klemte ut litt til og tok en ny test.

Last edited:
Oi oi! Dette ser lovende ut, da :D
Ja, jeg vet ikke:wideyed: Er jo 10 år siden sist jeg tempet. Ble gravid i mars i år(da tempet jeg ikke), men oppdaget MA i juni.
Kan man evt få en festedip de neste dagene?
Ellers så får jeg bare krysse fingrene for at tempen ikke synker brått på lillejulaften/julaften

Er det sånn at tempen skal holde seg der oppe ? Går den ofte ned hvis det ikke er befrukta ? Eventuelt når skjer dette ?

Vedlegg

• IMG_5193.jpeg
    IMG_5193.jpeg
    721,9 KB · Visninger: 53
Er det sånn at tempen skal holde seg der oppe ? Går den ofte ned hvis det ikke er befrukta ? Eventuelt når skjer dette ?
Slik ser mine grafer ut. Første bilde viser at jeg kanskje har hatt litt manko på progesteron mot slutt av syklus. Første bilde var første gang jeg tempet. Temp stupte samme dag som mens kom. For noen så stuper temp dagen før, samme dag eller til og med et par dager etter :) så temp kan ikke leses av i fht graviditet, hvertfall ikke før senere og da har man som oftest begynt å teste :p

Vedlegg

• Screenshot_20231215-101155.png
    Screenshot_20231215-101155.png
    237,2 KB · Visninger: 56
  • Screenshot_20231215-101202.png
    Screenshot_20231215-101202.png
    282,3 KB · Visninger: 58
Back
Topp