Har du testet?Ser ikke like bra ut nå..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du testet?Ser ikke like bra ut nå..
Nei, jeg har ikke det, tør ikke enda. For jeg er 99,9% sikker på at det ikke har klaffet denne mnd hellerHar du testet?
Den er jo helt klart lagt inn feilLitt ny med å teste for eggløsning, men hvorfor står verdien i Premom høyere når streken helt tydelig er lavere. Har jeg hatt eggløsning nå siden jeg ikke har fått peak? Har bare testet meg om morgenen, så kan være peaken var i går kveld eller noe.. Vis vedlegget 422900

Du må legge testene inn på andre og ikke easy@home hvis det ikke er de testene . Og av og til må man justere de manuelt . Det er enkelt . CD13 var positiv så EL sannsynlig idagLitt ny med å teste for eggløsning, men hvorfor står verdien i Premom høyere når streken helt tydelig er lavere. Har jeg hatt eggløsning nå siden jeg ikke har fått peak? Har bare testet meg om morgenen, så kan være peaken var i går kveld eller noe.. Vis vedlegget 422900

8DPO og ikke testa en eneste gang . Helt avholds 
Ser dessverre ingentingSer vi noe her?

Da er det nok bare øynene mineSer dessverre ingenting![]()
Jeg skimter noe veldig svakt!Ser vi noe her?
Hvor mange dpo ? Jeg ser jo noe der …men uansett ikke nok til å gratulere hvis du skjønner hva jeg menerSer vi noe her?

Godt jeg ikke er alene om å skimte noe derJeg skimter noe veldig svakt!![]()
Jeg vet ikke. Jeg hadde tr fra 10.-15.des så i teorien kan jeg ikke være gravid nå (eller alt er jo mulig har jeg skjøntHvor mange dpo ? Jeg ser jo noe der …men uansett ikke nok til å gratulere hvis du skjønner hva jeg mener![]()
Det der irriterer meg sååå mye! Skjønner ikke hvorfor det har blitt sånnHvorfor er premom blitt sånn på CD? Hopper over to dager . Står CD10 CD13 CD16
Likte bedre når det sto 10, 11, 12 osv
Hater oppdateringDet der irriterer meg sååå mye! Skjønner ikke hvorfor det har blitt sånn
De kan ikke gjøre sånt mitt i dpo land 
Det er så unødvendig av deHater oppdateringDe kan ikke gjøre sånt mitt i dpo land
![]()
Trykk på den knappen!Hvorfor er premom blitt sånn på CD? Hopper over to dager . Står CD10 CD13 CD16
Likte bedre når det sto 10, 11, 12 osv
TakkTrykk på den knappen!