Ser dessverre heller ikke noeLurer på det ja. Ser nemlig ikke noe skikkelig strek i dag :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser dessverre heller ikke noeLurer på det ja. Ser nemlig ikke noe skikkelig strek i dag :/
Synes den ser fin ut til å være 11 dpoFikk denne i går, 6 dager etter innsett av blasto. Sterkere enn dagen før, men er den svak til å være 11dpo?
Konstant hodepine og avogpå kvalme i dag, så venter spent på nye tester i posten
Gratulerer!9 dpo i dag. Er det noe her, eller er det streksynet mitt som er helt på tur?
Håper så inderlig at jeg er redd for å innbille meg noe!Vis vedlegget 421608
Tusen takkJeg har fulgt denne oppskriften som jeg fant her på forumet. Håper det er greit at jeg poster bilde![]()
Det er så mange tabletter ja
ble hun gravid ? 
Jeg har, hadde svakere strek på tidlig test enn vanligHvor stor forskjell er det på tester med 10 hcg og 25 egentlig? Har noen sammenlignet før?

Wow! Interessant. Er make sure sin den grå eller gule? Jeg tester nå med vanlig 25 make sure, den gule. Lurte på om det er mye vidts i å kjøpe den test tidlig versjonen!Jeg har, hadde svakere strek på tidlig test enn vanlig
Legger ved bilde tatt 11 dpo
Øverst: makesure
Tidlig babyplan
Vanlig babyplan
Babyplan stav
Makesure testen min er den vanlige testen, kom i gul pakke med 10 stk strimler i. Jeg tror ikke det er poeng i tidlig tester, MEN hcg er forskjellig fra folk til folkWow! Interessant. Er make sure sin den grå eller gule? Jeg tester nå med vanlig 25 make sure, den gule. Lurte på om det er mye vidts i å kjøpe den test tidlig versjonen!
Ser dessverre like blenda ut som min :/Vis vedlegget 421691
9 dpo. I dag synes jeg den ser blenda ut!
Jeg syns jeg ser noe på strimmel testen, kanskje det er noe mer der i kveld ? Krysser fingrene for deg10 dpo, kanskje 9 dpo. Makesure vanlig test og babyplan tidlig. Skyggestreker eller babystrek? Vis vedlegget 421714
Vis vedlegget 421716
10 dpo, kanskje 9 dpo. Makesure vanlig test og babyplan tidlig. Skyggestreker eller babystrek? Vis vedlegget 421714
Vis vedlegget 421716