Oss testetøser imellom

Skulle hatt mensen i går, den har ikke kommet og har alltid vært så nøyaktig at jeg nesten kan se på klokka og vite når den skal komme. Sammenlignet med gårsdagens tester så føler jeg at jeg kan skimte noooe, men det er også mulig at jeg bare overtenker. RFSU sine test ofte. Liker best babyplan sine men de er jeg tomme for, gitt! :smiley-ashamed005
Det er strek der :) men anbefaler annet merke enn rfsu sine, da se slår utrolig seint ut

Skulle hatt mensen i går, den har ikke kommet og har alltid vært så nøyaktig at jeg nesten kan se på klokka og vite når den skal komme. Sammenlignet med gårsdagens tester så føler jeg at jeg kan skimte noooe, men det er også mulig at jeg bare overtenker. RFSU sine test ofte. Liker best babyplan sine men de er jeg tomme for, gitt! :smiley-ashamed005
Jeg ser noe svakt! Krysser fingrene for deg :D

Dette må jo være babystrek! :D

Fikk dessverre negativ på Clearblue sin digitale ultraearly, så da var det nok bare skyggestrek:(
Den som viser pluss og minus? I så tilfelle vet jeg om minst et par stykker som har fått negativ på de, men gravid og 1-2 på vanlig digital

Den som viser pluss og minus? I så tilfelle vet jeg om minst et par stykker som har fått negativ på de, men gravid og 1-2 på vanlig digital
Ja, den som blinker når man dypper den. Hmm, kanskje håpet ikke er heelt ute allikevel da!

Vedlegg

• IMG_1792.png
    IMG_1792.png
    2,1 MB · Visninger: 72
Ja, den som blinker når man dypper den. Hmm, kanskje håpet ikke er heelt ute allikevel da!
Kan fortelle min erfaring, og det er at den er dårlig! Legger ved bilde, så ser du. Alle tatt på samme urin.

Vedlegg

• IMG_0543.jpeg
    IMG_0543.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 153
  • IMG_0539.jpeg
    IMG_0539.jpeg
    1.017,2 KB · Visninger: 151
Jeg skimter noe på den til høyre :Heartred

Kan fortelle min erfaring, og det er at den er dårlig! Legger ved bilde, så ser du. Alle tatt på samme urin.
Ja, se der! Det er så kjedelig at man ikke kan stole på disse testene, de koster jo litt. Men får prøve en med ukesindikator, tviholder på håpet så lenge jeg kan.

Har du fått strek på vanlig test eller tater su bare med digital?
Jeg pleier å teste med strimler først, gjorde det denne gangen også. Jeg fikk svake streker på rfsu sine test ofte strimler, så negativ på denne til clearblue. To i pakken, negativ i dag også så jeg tror vel egentlig bare det er noe kluss med syklusen, selv om testen kanskje ikke er av de beste.

Back
Topp