Oss testetøser imellom

Siste test for i dag - i morgen blir det en digital :smiley-angelic002 :Heartred
20231028_222501.jpg

Er disse testene OK mtp. at jeg er ca 17 dager DPO eller burde det vært en 2-3 uker nå førstegangsgravid her og første positive test noensinne :nailbiting: er vel i uke 5 (4+3) i følge preggers appen

Vedlegg

• IMG_1802.jpeg
    IMG_1802.jpeg
    756,1 KB · Visninger: 149
Er disse testene OK mtp. at jeg er ca 17 dager DPO eller burde det vært en 2-3 uker nå førstegangsgravid her og første positive test noensinne :nailbiting: er vel i uke 5 (4+3) i følge preggers appen
Synes den streken ser veldig fin og sterk ut! Er vanlig å få 1-2 4+3, ville ikke tenkt så mye over det :love2 Vil tro du får 2-3 veldig snart!

Synes den streken ser veldig fin og sterk ut! Er vanlig å få 1-2 4+3, ville ikke tenkt så mye over det :love2 Vil tro du får 2-3 veldig snart!
Ja håper også det, har ikke heeelt kontroll på hvor langt jeg er på vei pga litt ustabile og lange sykluser! Men tenker å teste med strimler med noen dagers mellomrom hvertfall for å se at den blir sterkere :Heartpink

Får mye svakere streker på el-testene på kveldstid og googlet litt. Da fant jeg denne saken fra Hausken hvor han sier han anbefaler å ta el-tester om morgenen? Trodde man skulle ta de etter 11? Nå er jeg forvirret.

Vedlegg

• IMG_0040.jpeg
    IMG_0040.jpeg
    551,1 KB · Visninger: 69
Får mye svakere streker på el-testene på kveldstid og googlet litt. Da fant jeg denne saken fra Hausken hvor han sier han anbefaler å ta el-tester om morgenen? Trodde man skulle ta de etter 11? Nå er jeg forvirret.
Jeg tok med morgenurin, første urinen altså. Når det nærmet seg kunne jeg ta morgen, etter jobb (ca kl 17/18) og på kveld før sengetid.
Fint å ta to om dagen fra f.eks Cd 11/12 om syklus er mellom 28-30 dager. Mange variabler da vi alle er forskjellige, jeg testet sterkest om kvelden både på LH og HCG.

Jeg tok med morgenurin, første urinen altså. Når det nærmet seg kunne jeg ta morgen, etter jobb (ca kl 17/18) og på kveld før sengetid.
Fint å ta to om dagen fra f.eks Cd 11/12 om syklus er mellom 28-30 dager. Mange variabler da vi alle er forskjellige, jeg testet sterkest om kvelden både på LH og HCG.
Takk for svar :Heartred Har hittil droppet morgen siden jeg mener at jeg har lest at man ikke skulle det, men nå skal jeg jaggu teste da også!

Jøss, første gang jeg leser dette. Hvor gammel er denne saken?

Min positive test kom på 2 urin denne gangen faktisk, og da bare på noen dråper jeg greide å presse ut :wacky: nå gjør ikke dette noe for mitt vedkommende, da jeg tester på morgenen uansett, men veldig interessant :joyful:

Nå tok jeg en ny på 2. urin som var positiv?! Men kan det være på grunn av tidspunktet bare? Kan den være falsk positiv? Lagt ved gårsdagens også.

Vedlegg

• IMG_0041.jpeg
    IMG_0041.jpeg
    552,9 KB · Visninger: 113
  • IMG_0036.jpeg
    IMG_0036.jpeg
    320,2 KB · Visninger: 112
Tok en til i ettermiddag (nederste), den har allerede blitt negativ. Har egget da sluppet allerede? Negativ test i går kveld, positiv i dag andre gang jeg testet og negativ igjen i ettermiddag. Skjønner ingenting :bored::dead:

Vedlegg

• IMG_0054.jpeg
    IMG_0054.jpeg
    1 MB · Visninger: 72
Back
Topp