Hvor tidlig har du fått positiv på «den vanlige»?Begge deler![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor tidlig har du fått positiv på «den vanlige»?Begge deler![]()
Hei jeg satt inn en blasto 2 oktober å i fra ruge dag 4 fikk jeg postiv eggløsning men jeg i dag testa jeg med g test første gangen er på rugedag 6 dette er 5 insett mitt å jeg har aldri fått postiv før jeg har hatt metode sine billig tester men er dette en baby strek? Lurer på deres meninger![]()
Hvor tidlig har du fått positiv på «den vanlige»?
Med mini så tok jeg den først på morgenen 10dpo, men hadde nok også kanskje sett noe kvelden før. De andre gangene husker jeg ikke, har slettet de gangene det ikke har sittetHvor tidlig har du fått positiv på «den vanlige»?

Ser streken klart og tydelig, vil tro det er babystrek <3Hei jeg satt inn en blasto 2 oktober å i fra ruge dag 4 fikk jeg postiv eggløsning men jeg i dag testa jeg med g test første gangen er på rugedag 6 dette er 5 insett mitt å jeg har aldri fått postiv før jeg har hatt metode sine billig tester men er dette en baby strek? Lurer på deres meninger![]()
Ser en svak babystrek!Bare meg igjen her9dpo! Ser dere???? Utrolig stort bekreftelsesbehov på disse testene merker jeg
Vis vedlegget 416581

Er det metode sine tidlig strimmler du bruker ? Jeg brukte opp alle 10 bare på noen dager dem første 9 teste kunne du se i virkeligheten men ikke noe som ble med på bilde jeg fikk min virkelig første positive test i går vis du ser bilde jeg la ut synes jeg skimter noe heier på degBare meg igjen her9dpo! Ser dere???? Utrolig stort bekreftelsesbehov på disse testene merker jeg
Vis vedlegget 416581
Nei dette er smilereader sineEr det metode sine tidlig strimmler du bruker ? Jeg brukte opp alle 10 bare på noen dager dem første 9 teste kunne du se i virkeligheten men ikke noe som ble med på bilde jeg fikk min virkelig første positive test i går vis du ser bilde jeg la ut synes jeg skimter noe heier på deg
okei synes dem hva lik mineNei dette er smilereader sineJeg har svart deg på ditt innlegg, ser tydelig strek
<3
Bare meg igjen her9dpo! Ser dere???? Utrolig stort bekreftelsesbehov på disse testene merker jeg
Vis vedlegget 416581
tør ikke å juble helt enda jeg og mannen begynte å prøve i 2013 å begynte med prøverør i 2015å dette er mitt 5 insett kansje denne gangen får vi babyen vår
hva tror dere om testen?Ser lovende ut!! Ville testet igjen i kveld og i morgen tidligI dag er det 7 dager siden jeg satt inn et 5 dager blasto å fikk også en ganske tydlig strektør ikke å juble helt enda jeg og mannen begynte å prøve i 2013 å begynte med prøverør i 2015å dette er mitt 5 insett kansje denne gangen får vi babyen vår
hva tror dere om testen?

Ja tenkte å teste i morgen tidlig jeg har aldri fått postiv test å få denne her nå å den i går er en følelse uten likeSer lovende ut!! Ville testet igjen i kveld og i morgen tidlig![]()
De selges på Meny! Tror det er under 150kr for 10 testerHva koster make sure testene og får man kjøpt de på nett ? Jeg er jo testtøs thriller gærning så trenger en del tester . Har kjøpt bp sine og eBay tester i LH og hcg tester . Hvert fornøyd altså . Men pris messig hva lønner seg ?
Vanlig Make Sure får man kjøpt på Meny og Spar. Ønsker du tidligtester kjøpes de på nett;Hva koster make sure testene og får man kjøpt de på nett ? Jeg er jo testtøs thriller gærning så trenger en del tester . Har kjøpt bp sine og eBay tester i LH og hcg tester . Hvert fornøyd altså . Men pris messig hva lønner seg ?
125 kr for 10 stk på menyHva koster make sure testene og får man kjøpt de på nett ? Jeg er jo testtøs thriller gærning så trenger en del tester . Har kjøpt bp sine og eBay tester i LH og hcg tester . Hvert fornøyd altså . Men pris messig hva lønner seg ?
Hmm det har jeg aldri opplevd før ❤Noen som har opplevd at streken på babyplan er delt på en måte? Den er litt rosa på siden også blir den svakere mot