Oss testetøser imellom

Fikk lyst til å ta en digital, men den viser sikkert bare 2-3 uansett. Å da blir jeg bare sur og stressa over at noe er galt :bag: :depressed:

Vedlegg

• 81C44A02-3E6E-44EE-82A4-9AFEF8D2E15A.jpeg
    81C44A02-3E6E-44EE-82A4-9AFEF8D2E15A.jpeg
    435,6 KB · Visninger: 93
Er makesure eltester bra? :) Nå har vi prøvd en stund uten hell uten å teste etter el, så tenkte jeg skulle prøve det neste runde.
Jeg har ikke prøvd eggløsningstestene deres, bare graviditetstestene :) Av eggløsningstester har jeg brukt smilreader

Er makesure eltester bra? :) Nå har vi prøvd en stund uten hell uten å teste etter el, så tenkte jeg skulle prøve det neste runde.

Jeg foretrekker make sure både til el tester og gravditetstester :D

Tok en el strimmel test i sted som er ganske sterk, men ikke helt positiv enda. Tok også en clearblue El digital som har fast smilefjes (den blinka før idag). Skal jeg gå ut ifra positiv test idag, siden den ene er positiv? Den nederste er den jeg tok nå. Skal ta en i kveld og for å se om den er sterkere da.
Er på cd 9 idag

Vedlegg

• IMG_7534.jpeg
    IMG_7534.jpeg
    794,2 KB · Visninger: 87
Tok en el strimmel test i sted som er ganske sterk, men ikke helt positiv enda. Tok også en clearblue El digital som har fast smilefjes (den blinka før idag). Skal jeg gå ut ifra positiv test idag, siden den ene er positiv? Den nederste er den jeg tok nå. Skal ta en i kveld og for å se om den er sterkere da.
Er på cd 9 idag
Jeg hadde stolt på strimmeltestene, og den er ikke helt positiv enda :happy:

Noen som ser noe her? Jeg blir helt forstyrra av at det er et lite lyst felt til venstre på testen :hilarious: Er 8 DPO i dag, test tatt på første urin i dag :smiley-angelic001

Vedlegg

• 20230926_074025.jpg
    20230926_074025.jpg
    1,1 MB · Visninger: 139
Noen som ser noe her? Jeg blir helt forstyrra av at det er et lite lyst felt til venstre på testen :hilarious: Er 8 DPO i dag, test tatt på første urin i dag :smiley-angelic001
Det er noe der!

ser ikke noe , men ser det hvite feltet som kan dukke opp titt og ofte på oss test tøsene :laughing002 Så så det ut som det var noe der , men synes den er for langt borte fra test streken . Ta en ny i morgen eller DPO 10:Heartred

Tror jeg ser noe! :) ta en ny i morgen, og gjerne på urin nr 2! Evt ta en på morgen urin og en på urin nr 2 :)

Jeg teller ned til testing og idag klarte gubben å fortelle meg igjen at jeg burde vente til mensen evnt ikke dukker opp. Jeg svarte noe sånt som:
-Fortell det til jentene på babyverden! Det er ikke du som kjenner på endringene i kroppen, som er kvalm, som er sliten, som tisser på pinner for å være sikker på at det blir timet riktig. Det eneste du trenger å gjøre er å ligge med meg! Så jeg tenker jeg skal få lov til å bestemme helt selv når jeg skal teste!

Han: ok.

:whacky011

Back
Topp