Forhåpentligvis trenger jeg ikke flere på ei stund. Men fikk lyst til å bestille likevelDet er 10% på makesure graviditetstester og 20% på makesure el tester på farmasiet.no![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forhåpentligvis trenger jeg ikke flere på ei stund. Men fikk lyst til å bestille likevelDet er 10% på makesure graviditetstester og 20% på makesure el tester på farmasiet.no![]()

Er makesure eltester bra?Det er 10% på makesure graviditetstester og 20% på makesure el tester på farmasiet.no![]()
Jeg har ikke prøvd eggløsningstestene deres, bare graviditetstesteneEr makesure eltester bra?Nå har vi prøvd en stund uten hell uten å teste etter el, så tenkte jeg skulle prøve det neste runde.
Er makesure eltester bra?Nå har vi prøvd en stund uten hell uten å teste etter el, så tenkte jeg skulle prøve det neste runde.
Jeg kan anbefale deEr makesure eltester bra?Nå har vi prøvd en stund uten hell uten å teste etter el, så tenkte jeg skulle prøve det neste runde.
Jeg hadde stolt på strimmeltestene, og den er ikke helt positiv endaTok en el strimmel test i sted som er ganske sterk, men ikke helt positiv enda. Tok også en clearblue El digital som har fast smilefjes (den blinka før idag). Skal jeg gå ut ifra positiv test idag, siden den ene er positiv? Den nederste er den jeg tok nå. Skal ta en i kveld og for å se om den er sterkere da.
Er på cd 9 idag

Da gjør jeg detJeg hadde stolt på strimmeltestene, og den er ikke helt positiv enda![]()
Det er noe der!Noen som ser noe her? Jeg blir helt forstyrra av at det er et lite lyst felt til venstre på testenEr 8 DPO i dag, test tatt på første urin i dag
![]()
ser ikke noe , men ser det hvite feltet som kan dukke opp titt og ofte på oss test tøseneNoen som ser noe her? Jeg blir helt forstyrra av at det er et lite lyst felt til venstre på testenEr 8 DPO i dag, test tatt på første urin i dag
![]()
Så så det ut som det var noe der , men synes den er for langt borte fra test streken . Ta en ny i morgen eller DPO 10
Tror jeg ser noe!Noen som ser noe her? Jeg blir helt forstyrra av at det er et lite lyst felt til venstre på testenEr 8 DPO i dag, test tatt på første urin i dag
![]()
JaNoen som også ser noe her? Ca 12 dpo
Vis vedlegget 415844
Absolutt! Der er det noe og den ser rosa ut!Noen som også ser noe her? Ca 12 dpo
Vis vedlegget 415844
Veldig!! Del dem gjerne med oss!Tør nesten ikke tro på detspennende å se om den blir sterkere fremover
![]()