Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser noeRedigerte litt på det ene bildet.
Normal tester er noe møkk :/.Erfaringer med normal testene? Ser en svaaaak strek der, men tipper det er skyggestrek….

Ser en svak strekRedigerte litt på det ene bildet.
Jeg ser noe![]()
Er 10 dpo, så kan jo være en begynnende strek selv om jeg er 99% sikker på at det er skyggestrekSer en svak strek![]()
Godt å ha bittelitt håp i det minste Din test er jo ca som min fra 13 dpo , så jeg har troaEr 10 dpo, så kan jo være en begynnende strek selv om jeg er 99% sikker på at det er skyggestrekGodt å ha bittelitt håp i det minste
![]()
Ingen personlig erfaring, men vet at de er lite sensitive/slår sent ut.Erfaringer med normal testene? Ser en svaaaak strek der, men tipper det er skyggestrek….
Ja, ser flere skriver det nå når jeg søker på det..Ingen personlig erfaring, men vet at de er lite sensitive/slår sent ut.
Jeg tester en gang om dagen først, og så øker til to ganger når de begynner å bli sterkere. Tester på ettermiddagen som regelDere som tester etter EL, når på dagen tester dere og tester dere en gang om dagen eller flere?jeg er helt grønn
Skal være 4+4 (19 dpo) nå.. men ja. Noen som har erfart å få sen stigning/utslag og det likevel har gått bra?
Har alt annet av symptomer på plass og har hatt stigning ellers. Er på ferie og tok ikke med meg annet enn disse festeneSånn var det med meg også, og da startet SA noen dager etterpå. Men det betyr absolutt ikke at det er det samme med deg![]()
Føler absolutt jeg ser antydning til loddrett strek jaNoen som ser noe på denne? Vis vedlegget 412269
Føler absolutt jeg ser antydning til loddrett strek ja![]()
Krysser fingrene for degHar alt annet av symptomer på plass og har hatt stigning ellers. Er på ferie og tok ikke med meg annet enn disse festene